محمود احمدی‌نژاد بازهم طلبکار شد

کدخبر: ۱۹۴۴۵۰
آرمان : محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم باز هم اقدام قابل تاملی و تعجب برانگیزی انجام داد. او اظهارات عجیب و غریبی دارد چنان‌که گویی فراموش کرده نباید با طرح برخی موضوعات نامشخص فضای آرامش جامعه را برهم زد.
محمود احمدی‌نژاد بازهم طلبکار شد

 او دیروز با انتشار پیام ویدئویی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: «ایشان در صحبت‌هایی که در جمع غیرعلنی دانشجویان مطرح کرده و بعدا خبرگزاری وابسته به دستگاه قضائی آن را منتشر کرده عناوین مجرمانه‌ای را به بنده و همکارانم نسبت داده است. ایشان ما را فتنه‌گر، منحرف و حامی آقای بابک زنجانی معرفی کرده و ما را به‌ این اتهامات متهم کرده است.

من می‌خواهم موکدا از رئیس دستگاه قضا درخواست کنم که ظرف ۴۸ ساعت اسناد محکومیت ما به عنوان فتنه‌گر، منحرف یا حمایت از آقای بابک زنجانی را منتشر کنید. در غیر این‌صورت بنده نظرم را در مورد شما و عملکرد شما طی این هشت سال با مردم در میان خواهم گذاشت و از طریق مقتضی نسبت به احقاق حق اقدام خواهم کرد.» این اظهارات احمدی‌نژاد نشانه عجز و عدم توجه افکار عمومی به اقدامات او و یارانی از جمله بقایی، مشایی و جوانفکر است. از بست نشینی تا اظهارات اخیر احمدی‌نژاد که نشانی از خیرخواهی و اصلاح عملکردهای اشتباهی ندارد. بسیاری ازاقدامات احمدی‌نژاد و یارانش را منحرف کردن افکار عمومی از پرونده‌های قضائی آن‌ها تحلیل می‌‌کنند.

باید پول مردم برگردد

رئیس قوه قضائیه چندی قبل در نشستی صمیمانه با ۵۰ تن از دانشجویان و مسئولان تشکل‌های دانشجویی با اشاره به طرح برخی ادعاها گفت: «این افراد با شیطنت می‌گویند که فرزندان ما جاسوس نیستند و بعد هم مدعی هستند که ما تهمتی نزدیم یک جمله سلبی گفته‌ایم. هر فرد عادی هم می‌داند که بسیاری از کنایات، رساتر از تصریح است. بسیاری از دلالت‌ها در زبان مستقیم نیست بلکه با کنایه و استعاره است و این کنایه و استعاره بودن، کلام را از ظهور نمی‌اندازد و آنچه موضوع جرم است همین ظهورات کلامی (و غیرکلامی) است، اعم از اینکه در دلالت یک کلام از دلالت‌های مستقیم استفاده شده باشد یا دلالت‌های کنایی و استعاری. همین آقا در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای عالی امنیت ملی می‌گوید از جاسوسی دختر فلانی چه خبر؟ ایشان پاسخ می‌دهد که ‌این ماجرا از اساس دروغ است. به او می‌گوید شما مطلع نیستید، ما اطلاع دقیق داریم که وی بازداشت است و آدرس دقیق محل بازداشت وی را هم می‌دانیم.

آخر می‌شود انسان این مقدار دروغ بگوید و از مسیر انصاف و تقوی دور شود؟» آیت‌ا...‌ آملی‌لاریجانی در بخش دیگری اظهار داشت: «اعدام بابک زنجانی برای دستگاه قضائی کاری ندارد اما معتقدیم که ‌این مشکل با اعدام حل نمی‌شود. زیرا باید پول مردم برگردد ضمن اینکه پشت پرده‌ این قضایا مشخص شود که چه کسانی از بابک زنجانی حمایت کرده‌اند. حسب برخی گزارش‌ها این فرد مورد حمایت چهار تن از وزرای سابق و شخص رئیس‌جمهور پیشین بوده است. البته بنده به ‌این گزارش‌ها یقین ندارم اما به هر حال باید پول مردم برگردد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید