واکنش جالب خانم بازیگر به مصاحبه «ازدواجی» فوتبالیست ملی پوش ایران + عکس

کدخبر: ۱۹۴۴۶۶
ترلان پروانه به گفت‌وگوی سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.
واکنش جالب خانم بازیگر به مصاحبه «ازدواجی» فوتبالیست ملی پوش ایران + عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید عزت‌اللهی، بازیکن فوتبال در گفت‌وگو با تی وی پلاس در مورد بزرگترین شایعه‌ای که به گفته خودش در موردش ساخته شده می‌گوید: «این که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم. چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

17-12-17-225937Untitled

او در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می‌دهد: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی‌داند و بعد از یک مدت می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.»

ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم...»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید