برچسب جدید به فوتبالیست اسپانیایی

کدخبر: ۱۹۴۶۶۶
یک نشریه اسپانیایی دلیل غیبت هافبک اسپانیایی منچسترسیتی را فاش کرد.
برچسب جدید به فوتبالیست اسپانیایی

داوید سیلوا که در جریان پیروزی 4 بر یک منچسترسیتی مقابل تاتنهام در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شاگردان پپ گواردیولا را همراهی نکرد، از آن زمان تا کنون وی به طرزی مرموز غایب بوده است.

در ابتدا عنوان شد که این هافبک اسپانیایی بنابه دلایل شخصی نتوانسته من‌سیتی را همراهی کند. در ادامه شایعه شد که سیلوا مبتلا به سرطان است و به خاطر پیگیری درمانش در این بازی حضور پیدا نکرد. در سوی دیگر مطرح شد که سیلوا و همسرش منتظر تولد فرزندشان هستند و در این راستا شایعه شد که دلیل غیبت ناگهانی سیلوا در این بازی به این خاطر می‌تواند باشد که برای همسر این بازیکن و یا فرزندی که انتظارش را می‌کشند، ممکن است اتفاقی افتاده باشد.

روزنامه اسپانیایی «سوپر دپورته» چاپ والنسیا در گزارشی که امروز (سه‌شنبه) منتشر کرد، مدعی شد این هافبک 31 ساله در حال حاضر در شهر والنسیا است. یک منبع نزدیک به داوید سیلوا ضمن تأیید خبر حضور این بازیکن در شهر والنسیا به این روزنامه خبر داد که داوید با مشکل خانوادگی جدی روبه‌رو است.

باشگاه منچسترسیتی و بازیکنان این تیم در این مورد سکوت کرده‌اند و اظهارنظری نکرده‌اند. سیلوا در بازی دیشب هم منچسترسیتی را در بازی با لسترسیتی همراهی نکرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید