استاندار تهران اعلام خروج مردم از تهران را تکذیب کرد

کدخبر: ۱۹۴۹۰۹
تسنیم: استاندار تهران با انتقاد شدید از انتشار اخبار بی‌اساس در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه مردم از تهران خارج شوند، گفت: چنین اخباری به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.
استاندار تهران اعلام خروج مردم از تهران را تکذیب کرد

محمدحسین مقیمی درباره انتشار برخی اخبار از قول وی در بعضی رسانه‌ها مبنی بر اینکه مردم از تهران خارج شوند، واکنش شدیدی نشان داد.

وی با تکذیب این اخبار بی‌اساس مبنی بر خروج مردم از تهران تصریح کرد: این موضوع صحت نداشته و هیچ گونه تصمیمی در رابطه با خروج مردم یا تخلیه شهر از سوی استانداری یا سایر نهادها اتخاذ نشده است.

استاندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر تمامی دستگاهها در آماده‌باش کامل هستند و جای هیچگونه نگرانی برای مردم خوب ما وجود ندارد.

مقیمی به مردم توصیه کرد که در این شرایط و ساعات آتی خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند و به هیچ عنوان به شایعات و اخبار بی‌اساس و کذب برخی رسانه‌ها و فضای مجازی توجه نداشته باشند.

وی گفت: حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی به همراهی آمادگی دستگاهها در این شرایط انجام گرفته است و خوشبختانه هیچ مشکلی در استان تهران وجود ندارد.

پیش از این خبرگزاری فارس مدعی شده بودند استاندار تهران گفته است: مردم در صورت امکان برای امنیت بیش‌تر از تهران خارج شوند و در شهر خطوط ویژه را برای عبور و مرور انتخاب نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید