انتقاد صلیب سرخ از اهانت مقام صهیونیست به مادر یک اسیر فلسطینی

کدخبر: ۱۹۵۵۵۷
کمیته بین المللی صلیب سرخ ضمن انتقاد شدید از اهانت عضو کنیست رژیم صهیونیستی به خانواده های اسرای فلسطینی اعلام کرد: اسرائیل باید حفظ سلامت و کرامت فلسطینیان را در نظر گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته بین المللی صلیب سرخ از اهانت عضو کنیست رژیم صهیونیستی به خانواده های اسرای فلسطینی به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، کمیته بین المللی صلیب سرخ در این ارتباط تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید حفظ سلامت و کرامت خانواده های فلسطینی را تضمین کند.

این کمیته در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام توهین آمیز عضو کنیست رژیم صهیونیستی، تصریح کرد که خانواده های فلسطینی حق دارند به ملاقات فرزندان اسیرشان بروند و رژیم صهیونیستی مسئول حفظ سلامت آن ها است.

گفتنی است، روز گذشته «اورن حزان» عضو کنیست رژیم صهیونیستی با سد کردن مسیر عبور اتوبوس حامل خانواده اسیران فلسطینی غزه ای که برای دیدار با فرزندان اسیرشان به زندان صهیونیستی نفحه در حال حرکت بود، آنها را با الفاظی مورد تهدید قرار داد. وی خطاب به یکی مادران فلسطینی گفته بود: پسر تو سگ است و مجددا نمی توانی وی را ببینی مگر از زیر زمین.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید