ماجرای مشتی که یک مربی به صورت فوتبالیست ایرانی زد

کدخبر: ۱۹۵۷۴۳
هافبک - مهاجم تیم ماشین‌سازی توضیحاتی درباره درگیری شب گذشته خود با مربی این تیم ارائه داد.
ماجرای مشتی که یک مربی به صورت فوتبالیست ایرانی زد

حامد پاکدل در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره درگیری شب گذشته‌اش با یکی از مربیان تیم ماشین‌سازی، اظهار داشت: داستان از جایی شروع شد که سرمربی تیم به من و خانواده‌ام فحش ناموس داد و من هم شنیدم و عصبی شدم. بعداً چند نفر از اطرافیان تیم من را آرام کردند که سرمربی تیم با تو نبوده که به خیال خودشان من عصبی نشوم. شب همان روز عادل باباپور، مربی تیم به من زنگ زد، اما چون شماره‌اش را نداشتم جوابش را ندادم. از طریق پیامک خودش را معرفی کرد و گفت که اگر می‌شود همدیگر را ببینیم. من هم گفتم اشکالی ندارد.

وی افزود: با این آقا (عادل باباپور، مربی ماشین‌سازی) یک جایی قرار گذاشتم که یکدیگر را ببینیم. در ماشین‌ او که نشستم، با لحنی صحبت می‌کرد که انگار از من طلب داشت. او می‌گفت که عباس آقایی (سرمربی ماشین‌سازی) چنین حرفی نزده است. گفتم 15، 10 نفر شاهد بودند که به ناموس من فحش داده، اما دستیارش قبول نمی‌کرد. در ادامه ایشان با مشت و لگد در داخل ماشین به صورت من می‌زد و من هم تنها کاری که توانستم انجام بدهم، این بود که از ماشین پیاده شدم و فرار کردم. باباپور هم به دنبال من افتاد، اما خدا را شکر توانستم با پلیس تماس بگیرم. پلیس هم آمد و کار به کلانتری کشید.

بازیکن تیم ماشین‌سازی ادامه داد: در کلانتری با میانجیگری سرپرست تیم و فقط به خاطر آقای زنوزی و باشگاه ماشین‌سازی رضایت دادم که باباپور آزاد شود، وگرنه هیچ‌وقت حاضر نمی‌شدم به این فرد رضایت بدهم. اطرافیان آقای سرمربی حتی در کلانتری هم من را تهدید کردند. من الان در تبریز هیچ تضمینی ندارم، چطور بمانم؟ از باشگاه ماشین‌سازی هم تقاضا دارم که به من کمک کنند که هرچه سریع‌تر بروم، چون خسته شدم. امیدوارم در این یکی دو روز تکلیفم را مشخص کنند و رضایت‌نامه‌ام را بدهند.

پاکدل راجع به جراحات واردشده به او پس از درگیری فیزیکی با مربی ماشین‌سازی گفت: جراحات جزیی به من وارد شده است. زیر چانه‌ام وَرم دارد و زیر چشمم هم کبود شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید