نتیجه برخورد برانکو با مسلمان؛ معجزه خنده +عکس

کدخبر: ۱۹۵۹۵۱
نمایش پرسپولیس بدون ستاره‌های اصلی در این فصل، قدرت برخورد برانکو با بازیکنانش را بالا برده است.
نتیجه برخورد برانکو با مسلمان؛ معجزه خنده +عکس

فصل پیش و بعد از کنار گذاشتن رامین رضاییان از پرسپولیس، به نظر می‌رسید آن‌ها در بازی‌های بزرگ دچار مشکل شوند اما صادق محرمی به خوبی سمت راست تیمش را پر کرد و نمایش درخشانی داشت. رفتن سروش رفیعی، با بازگشت امیری به خط هافبک جبران شد و حتی محرومیت طارمی هم با درخشش علیپور نتوانست روی نتایج پرسپولیس تاثیر بگذارد. برانکو در همین شرایط، پس از اعتراض مسلمان به تعویض در بازی برگشت با الهلال، با وجود نمایش فوق العاده در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان او را نیمکت نشین کرد و به بشار رسن در ترکیب اصلی بازی داد.

پرسپولیس در سه بازی با نیمکت نشینی مسلمان، سه برد مقابل نفت تهران، استقلال و سایپا بدست آورد و جانشینش در هر سه مسابقه نمایش خوبی داشت. در نهایت هم مصدومیت رسن، مسلمان را به ترکیب اصلی برگرداند اما چهره جدید مسلمان در زمان تعویض، موفقیت برخورد برانکو با او را نشان می‌دهد.

مسلمان در بازی‌های اخیر، به جای اعتراض با لبخند و روحیه دادن به بازیکن جانشین از زمین خارج می‌شود و این بازی با وجود ارسال پاس گل اول تیمش، زمانی که قرار بود از زمین خارج شود در تمام مدت لبخند زد و زمان خروج هم به امیری روحیه داد و هم با برانکو خوش و بش کرد. رقابت برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس و نتایج تیم بدون ستاره‌های اصلی، به نفع برانکو تمام شده و برخوردهای قاطع، مسلمان را تبدیل به خوش برخوردترین بازیکن ایران در زمان تعویض کرده است./ سایت نود

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید