بامزه‌ترین اتفاقات ورزشی سال ۲۰۱۷ به روایت تصویر

کدخبر: ۱۹۶۳۴۸
سال ۲۰۱۷ میلادی به پایان رسید. فوتبال دنیا جدا از رقابت ها و حساسیت های فوتبالی، لحظات جالبی هم داشت که در گزارش زیر به برخی از بامزه ترین اتفاقات این سال اشاره می کنیم.

مجسمه های رونالدو و مارادونا که کوچکترین شباهتی به آنها نداشتند، شوخی با اخراج ونگر توسط هواداران تاتنهام، هواداری که همزمان پیراهن مسی و رونالدو را پوشیده بود و ... برخی از این لحظات بامزه را تشکیل می دهند.

۱- کلاه خاص آلردایس در زمان حضورش در کریستال پالاس تبدیل به سوژه رسانه ها شد.

۲- بعد از آن که ژیرو در مقابل بورنموث زننده گل تساوی تیمش شد، الکسیس سانچز از این که هم تیمی اش به جای تلاش برای بردن ترجیح داد به سبک خاصی خوشحالی کند با بهت زدگی به او نگاه کرد!

۳- مایکل اوون مهاجم سابق رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و رونالدوی برزیلی نوشت:"من فکر می کردم خودم چاق شدم تا آن که هم تیمی سابقم رونی را دیدم."

۴- پل پوگبا ستاره گرانقیمت یونایتد تصویری کارتونی از خودش را روی کفشش حک کرد!

۵- هواداران یونایتد بعد از سالها همچنان گاف جرارد را از یاد نبردند و با اشتباه وی که مانع از قهرمانی لیورپول در لیگ برتر شد، شوخی کردند.

۶- جایگیری جالب کوتینیو در خط دفاعی در بازی لیورپول و تاتنهام نیز سوژه شبکه های اجتماعی شد.

۷- هواداران بایرن با تصویری از ونگر در ورزشگاه آلیانس ارنا شوخی کردند. در تابلوی کنار ونگر نوشته شده که لطفا از زمین دور بمانید!

۸- وین شاو، دروازه بان فربه تیم ساتون یونایتد در بازی مقابل آرسنال با ساندویچ خوردنش سوژه رسانه ها شد. بعدا مشخص شد که او با یکی از دوستانش شرط بندی کرده که این کار را انجام می دهد.

۹- در بازی سن اتین و منچستریونایتد در لیگ اروپا، یک دستفروش برای آن که بتواند ساعتش را بفروشد از طرح هر دو تیم در یادگاری اش استفاده کرده بود و مشخص نبود که هواداران سن اتین باید این ساعت را بخرند یا شیاطین سرخ!

۱۰- ماجرای هشتگ اخراج ونگر (wenger out) در شبکه های اجتماعی به بازی فیجی و نیوزلند هم کشیده شد.

۱۱- مجسمه معروف رونالدو که تقریبا هیچ شباهتی به خودش نداشت هم سوژه داغی برای شبکه های اجتماعی بود.

۱۲- هواداران تاتنهام در مقابل اعتراض های هواداران آرسنال به ونگر شال هایی را برای حمایت از ماندن مربی فرانسوی در آرسنال طراحی کردند!

۱۳- هواداران یونایتد هشتگ "ممنون از جان تری" که توسط هواداران چلسی ساخته شده بود را به تمسخر گرفتند.

۱۴-تصویر عجیب فلینی و پوگبا که برای روحیه دادن به ایبراهیموویچ و روخو که مصدوم بودند لباس هایشان را پوشیدند با بازتاب های متفاوتی مواجه شد.

۱۵- پیتر کراوچ ستاره سابق تیم ملی انگلیس با خودش شوخی کرد  و با انشتار عکسی از خودش و زرافه ها نوشت:"تابستان و وقتگذرانی کنار خانواده."

۱۶- هواداری که در بازی سوپرجام اسپانیا مشترکا طرفدار مسی و رونالدو بود هم تبدیل به سوژه رسانه ها شد.

۱۷- حضور یک هوادار آرسنال در ورزشگاه امارات با پیراهنی به نام کوتینیو نیز سوژه جذاب دیگری برای شبکه های اجتماعی بود.

۱۸- بعد از رونالدو نوبت مارادونا بود که مجسمه بی شباهت به خودش سوژه رسانه ها شود. برخی می گفتند که این مجسمه بیشتر شبیه روی هاجسون است!

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید