گل محمدی باز هم قربانی استقلال می‌شود؟

کدخبر: ۱۹۶۵۰۵
با وضعیتی که این روزها در تبریز وجود دارد، بازی روز جمعه تراکتورسازی و استقلال برای یحیی گل‎محمدی حکم بازی مرگ و زندگی را پیدا کرده است.
گل محمدی باز هم قربانی استقلال می‌شود؟

 20درصد قرارداد او کسر شده و مدیران باشگاه از او انتظار نتایج بهتر و کسب سهمیه آسیا را دارند. بازی بد تراکتورسازی مقابل پرسپولیس هم خشم هواداران این تیم را برانگیخته و آنها منتظر نمایش و البته نتیجه‎ای متفاوت در برابر استقلال هستند. هر نتیجه‌ای جز پیروزی وضعیت یحیی را بدتر خواهد کرد و حتی ممکن است در صورت باخت به استقلال، دوران حضور گل‌محمدی در تبریز به پایان برسد.

این اتفاق فصل گذشته هم برای یحیی در برابر استقلال رخ داد. البته او در آن زمان هدایت ذوب‌آهن اصفهان را برعهده داشت. در آن مقطع یحیی نتایج ضعیفی با ذوب‎آهن گرفته بود و با سعید آذری مدیرعامل باشگاه اختلافاتی داشت. سرانجام باخت 2-1 به استقلال در ورزشگاه آزادی باعث شد تا کار یحیی در ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ به پایان برسد.

این وضعیت در ابتدای همین فصل هم درباره گل‌محمدی صدق می‌کرد. تیم او در دو بازی اول خود به استقلال خوزستان و پرسپولیس باخته بود و در هفته سوم هم در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال شد. اما بازی خوب شاگردان او باعث شد تا خطری یحیی را تهدید نکند. او کم‌کم نتایج بهتری با تراکتورسازی گرفت اما این نتایج تداوم نداشت و حالا او جایگاه محکم ابتدای فصل را در تبریز ندارد. این بار باخت به استقلال حتی با یک بازی خوب می‎تواند پایان کار او را در تبریز رقم بزند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید