آخرین تمرین طارمی در پرسپولیس

کدخبر: ۱۹۶۵۸۵
به نظر می رسد راه 4 ساله مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس بزودی به پایان خواهد رسید.
آخرین تمرین طارمی در پرسپولیس

در ابتدای لیگ جاری، طارمی با محرومیتی 4 ماهه مواجه شد تا کارش برای هت تریک در عنوان آقای گلی بسیار سخت شود. این دفعه به نظر می رسید باتوجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی به سبب قرارداد مهدی طارمی، او خیلی زود و بی دردسر با تیم تمدید کند اما این بازیکن بار دیگر قصد لژیونرشدن کرد تا پرسپولیس نیز برای منتفع شدن، تصمیم به فروش او در میانه فصل بگیرد.

حالا و باتوجه به حضور دو مهاجم آماده در تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه راضی به فروش هستند و حتی هواداران هم مقاومت چندانی نمی کنند. مهدی طارمی نیز مثل سه فصل اخیر، علاقه مند به حضور در جایی غیر از لیگ ایران است و با توجه به اینکه تیم الغرافه تنها تیمی است که حاضر است برای قرارداد نیم فصل دست به جیب شود ، طارمی را باید قطری دانست.

او امروز آخرین تمرینش را با سرخ ها انجام می دهد و سپس برای عقد قرارداد به قطر خواهد رفت؛ اگرچه هنوز توافق قطعی سه جانبه صورت نگرفته و بعد از انجام مقدمات رخ خواهد داد. طارمی امیدوار است بعد از نیم فصل زندگی در قطر با درخشش در جام جهانی به یک تیم بزرگ اروپایی برود و فصل جدیدی از زندگی خود را در آنجا ورق بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید