افشاگری سردار نقدی علیه اطرافیان احمدی نژاد

کدخبر: ۱۹۶۶۶۰
روزنامه آرمان: دیروز نوبت سردار نقدی بود که به انتقاد از اظهارات و عملکرد احمدی‌نژاد بپردازد معاون فرهنگی سپاه از آنهایی که به‌عنوان مسئولان سابق یا فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور یاد می‌کرد سوال کرد چرا اکنون که قوه قضائیه درصدد رسیدگی به پرونده اطرافیانشان است مدعی شده‌اند.
افشاگری سردار نقدی علیه اطرافیان احمدی نژاد

در ماه‌های اخیر افراد و مسئولان زیادی به نقد رفتارهای احمدی‌نژاد پرداخته‌اند چرا که او رسیدگی به پرونده اطرافیانش را بر نتابید و با اقداماتی مانند تعیین ضرب‌الاجل برای برخی نهادها نشان داد رویکردی را انتخاب کرده که البته همگان می‌دانستند به نتیجه نخواهد رسید.

دیروز معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور بوده امروز مدعی شده اما جواب نمی‌دهد و خودش برای مبارزه با فساد چه کرده است، گفت: مسائل اقتصادی کشور صد در صد در اختیار دولت است. نقدی خطاب به مسئولان سابق که امروز مدعی شده‌اند، گفت: اگر موضوع عدالتخواهی است چرا پیش از این ساکت بودید و هم‌اکنون که قرار است قوه قضائیه به تخلفات اطرافیانتان رسیدگی کند مدعی شده‌اید؟ مردم نباید این عوامفریبی‌ها را باور کنند.

وی افزود: چرا هرگاه مقابله با پرونده‌های بزرگ فساد اقتصادی آغاز می‌شود اغتشاش هم آغاز می‌شود و رسانه‌های مدعی آزادی بر طبل اشکالات قوه قضائیه می‌کوبند؟ وقتی رسیدگی به پرونده فساد شهرداری جدی شد هم شاهد این گونه آشوب‌ها بودیم. معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه در مساله مقابله با قاچاق کالا همه چیز در اختیار قوه مجریه است، گفت: برخی‌ها در دوران مختلف بنده آرا شده‌اند و به دلایلی نظیر ریزش آرا در برخورد با قاچاقچیان کم کاری کرده و می‌کنند، این نشانه ریاست‌طلبی است و کسی که این گونه عمل کرده نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق مردم باشد.

نقدی با بیان اینکه ماجرای مسئولانی که پس از مسئولیت دچار انحراف می‌شوند از همان روز انتخابات و زمانی که می‌گویند «من از همه بهترم» آغاز می‌شود، گفت: در مقابل این الگوی نادرست الگوهای شایسته‌ای نظیر شهید رجایی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارند که به‌رغم میل شخصی و با آنکه مصرانه می‌گفتند شخص دیگری را برگزینید و از ریاست گریز داشتند، حسب تکلیف بزرگان دین مسئولیت را پذیرفتند.

جنگ روانی دشمنان

وی با تشریح ابعاد جنگ روانی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران، گفت: رسانه‌های استکبار جهانی و عناصر داخلی آنان در همه امور ایران را با بهترین نوع آن در جهان مقایسه می‌کنند و برای مردم شبهه ایجاد می‌کنند اما این را نمی‌گویند که آن کشوری که مثال می‌زنند یک نقطه قوت و ده نقطه ضعف دارد که باید همه اینها را معدل گیری کرد.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به داخل ایران حمایت می‌کنند، گفت: چه زمانی و بر علیه کدام کشور و ملت این حجم دشمنی شده است؟‌هزار سنگ جلو پای ملت ایران انداخته‌اند و 270 شبکه فارسی زبان بر علیه ارزش‌های فرهنگی ایران فعال هستند، هیچ‌کشوری با چنین تهاجمی علیه ارزش‌های ملی و دینی‌اش مواجه نبوده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که آمریکا را شکست ندهیم به قله نخواهیم رسید، خاطرنشان کرد: طرفداران آزادی بیان که از ارتباط با آمریکا و اروپا دم می‌زنند باید بدانند آمریکا با هر کشوری که دوست شود دست دولت آن کشور در سرکوب و کشتار مردم باز است و اگر واقعا طرفدار آزادی هستند باید از مقابله با آمریکا خوشحال باشند.

نقدی با بیان اینکه واردات دلیل اصلی بیکاری جوانان است، خاطرنشان کرد: کسانی مقصر گرانی و مشکلات اقتصادی هستند که اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی‌کنند و واردات بی‌رویه را ادامه می‌دهند. به نوشته ایسنا؛ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز باید تناقض‌های بی‌شمار رفتاری مخالفان انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم و با روشنگری پیرامون توطئه‌های استکبار جهانی به شبهات پاسخ منطقی دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید