بررسی ترکیب استقلال مقابل تراکتور در غیاب جپاروف و چشمی

کدخبر: ۱۹۶۶۹۳
بازی حساس استقلال مقابل تراکتور سازی در حالی امروز برگزار می شود که مهم‌ترین دغدغه شفر انتخاب جانشین‌های دو بازیکن محروم خود است.
بررسی ترکیب استقلال مقابل تراکتور در غیاب جپاروف و چشمی

استقلال تا ساعاتی دیگر باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل به مصاف تراکتورسازی برود. تراکتوری که این روزها با یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی نگرفته و بعد از شکست مقابل پرسپولیس، انتقادها از سرمربی تیم بیشتر هم شد. حالا یحیی گل‌محمدی برای این مسابقه به آب و آتش خواهد زد تا سه امتیاز از تبریز خارج نشود. در آن سمت هم استقلال و شفر انگیزه‌های فراوانی برای ادامه روند رو به رشدشان خواهند داشت. 

شفر در این مسابقه، دو بازیکن‌اش را در ترکیب نخواهد داشت. سرور جپاروف و روزبه چشمی که در بازی هفته گذشته مقابل استقلال‌خوزستان با کارت داور جریمه شدند، استقلال را در سفر به تبریز همراهی نکردند. اما استقلال در این روزها به قدری بازیکن آماده در ترکیب دارد که ضرر زیادی از بابت محرومیت این دو نبیند. پژمان منتظری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و تعویض دقایق پایانی شفر در بازی‌های اخیر بوده، گزینه احتمالی جانشینی روزبه چشمی در خط دفاع است. شفر برای این پست لئوناردو پادوانی را هم در اختیار دارد که می‌تواند با پژمان رقابت کند. هر چند که بعید به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی بتواند از مدافع با تجربه اش چشم‌پوشی کند و احتمالا پژمان منتظری مدافع فیکس این بازی خواهد بود. 

از سوی دیگر شفر باید فکری به حال سرور جپاروف هم کند. هافبکی که در دیدار رفت، با گلی تماشایی تنها سه امتیاز فصل را به منصوریان هدیه داده بود. جپاروف در این مسابقه حضور ندارد و اگر قرار باشد استقلال با همان آرایش ۱-۳-۲-۴ که در بازی‌های قبل حاضر می‌شد در تبریز هم به میدان برود، احتمالا فرشید اسماعیلی به ترکیب فیکس برمی‌گردد. در این آرایش، فرشید باقری در کنار امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی تیم هستند. نمایش خوب محسن کریمی و داریوش شجاعیان، جای این دو را در دو سمت خط حمله استقلال مستحکم کرده و قربانی هم همچنان مورد اعتماد وینفرید شفر است. جای خالی پشت مهاجم را هم توسط فرشید اسماعیلی پر خواهد شد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید