راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در ۴۰ نقطه استان تهران + عکس

کدخبر: ۱۹۶۷۵۷
مهر: مردم در ۴۰ نقطه از استان تهران پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی های باشکوه، نسبت به اغتشاشات اخیر، ابراز انزجار کردند.
راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در ۴۰ نقطه استان تهران + عکس

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، بعد از نماز جمعه به‌صورت هم‌زمان در ۴۰ نقطه استان تهران برگزار شد.

این راهپیمایی در ورامین از مصلی صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای سید فتح الله برگزار شد.

ملت ایران تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: مردم غیور و ولایتمدار شهرستان های استان تهران، همگی به صحنه آمدند و با محکوم کردن فتنه گران و اغتشاشگران و نیز پیاده‌نظام دشمنان نشان دادند، تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اضافه کرد: مردم با حضور پرشور امروز خود، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

در بهارستان نیز مردم از مصلی گلستان به سوی گلزار شهدای گمنام راهپیمایی کردند و در تجمعی بسیار باعظمت و پرشکوه، تجمعات معاندین و فتنه گران که تعداد قلیل و اندکی هستند و می‌خواهند نظم و آرامش مردم را بر هم بزنند، محکوم کردند.

امام جمعه گلستان در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار مهر گفت: مردم بهارستان در بیعت با ولایت و پاسخ به دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمدند و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب زدند.

مستکبران شکوه حضور مردم را ببینند

همچنین این راهپیمایی در پیشوا از مصلی به سمت میدان امام(ره)برگزار شد و پیشوایی ها ثابت کردند، تحت هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود هستند و با مشت‌های گره‌کرده علیه فتنه گران و حامیان آن‌ها شعار دادند.

یکی از راهپیمایان پیشوایی، گفت: مردم پیشوا هوشیار و با بصیرت بوده و همیشه درصحنه هستند و هرگاه هر خطر و تهدیدی را نسبت به‌نظام احساس کردند به صحنه آمدند.

علی حسنی افزود: دشمنان، استکبار جهانی و آمریکا امروز مردم پیشوا و مردم ولایتمدار استان تهران را ببیند که چه حماسه‌ای آفریدند و در برنامه های بعدی خود دچار اشتباهات محاسباتی نشود.

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در شهریار از مصلی تا میدان امام خمینی(ره) برگزار شد و مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان شهریار به صحنه آمدند تا اعلام کنند هیچ حرکت و آشوبی نمی‌تواند انسجام، همبستگی و این خروش همیشگی را خدشه‌دار و به انقلاب کوچک‌ترین آسیبی برساند.

حضور پرشور مردم هیچ اثری از فتنه و فتنه‌گر باقی نخواهد گذاشت

همچنین در شهر قدس راهپیمایی از مصلی به سوی خیابان آزادی و سپس میدان آزادی شهر قدس با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

فرماندار قدس در خصوص شکوه حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: مردم شهرقدس باشعور و با بصیرت به صحنه آمدند و یقیناً تمام فتنه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

سید مهدی محمدی افزود: این حضور پرشور هیچ اثری از فتنه و فتنه‌گر باقی نخواهد گذاشت.

همچنین این راهپیمایی از مصلی لواسان به سمت پل لشگرک برگزار شد و مردم شجاع شمیرانات از پیر و جوان، زن و مرد، بازاری، فرهنگی و از هر قشری به صحنه آمدند و این بار حماسه‌ای از عشق به ولایت، بصیرت و هوشیاری را به نمایش گذاشتند.

در راهپیمایی پرشور و با شکوه مردم دماوند که از مسجد جامع این شهر به سوی میدان ۱۷ شهریور برگزار شد مردم با حمل بنرها و دست‌نوشته‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه‌گر» اغتشاشات اخیر را محکوم کرده و بر هوشیاری در برابر فتنه گران تاکید کردند.

راهپیمایی باشکوه استان تهران خط بطلانی بر تمام فتنه گری ها و شیطنت های آمریکا کشید

در فیروزکوه نیز راهپیمایی با شکوهی از مصلی این شهرستان به سوی امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد و مردم مومن این شهرستان با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»، «ما همه باهم هستیم، یار ولایت هستیم»، «لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است» و ... انزجار و تنفر خود را از فتنه گران و حامیان آن‌ها اعلام کردند.

یکی از راهپیمایان فیروزکوهی در این مراسم به خبرنگار مهر گفت:  ۴۰ سال تجربه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هر جا حضور مردم را داشته باشیم هیچ‌کس نمی‌تواند تعرضی به اموال مردم و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی تأکید کرد: راهپیمایی باشکوه استان تهران خط بطلانی بر تمام فتنه گری ها و شیطنت های آمریکا کشید.

مردم ملارد نیز پس از برگزاری نماز جمعه از مصلی این شهرستان تا میدان ارغوان راهپیمایی کردند و با شعارهای «مرگ بر امریکا، اسرائیل و آل سعود و منافقان انقلاب» نسبت به اغتشاشات روزهای اخیر واکنش نشان دادند.

مردم ولایتمدار ری نیز از مصلی این شهرستان به سمت میدان اصلی در محکومیت حوادث چند روز گذشته که توسط جمعی از اخلال‌گران و دعوت کانال‌های خبری معاند، در برخی از نقاط کشور رخ داد، راهپیمایی کردند و  مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران کوبیدند.

بر اساس گزارشات رسیده از خبرنگاران مهر در سطح استان تهران، همچنین راهپیمایی های باشکوهی در قرچک، پاکدشت، رباط کریم، اسلامشهر، آبسرد، احمد آباد، اندیشه، باقر شهر، باغستان، پرند، جواد آباد، چهار دانگه، حسن آباد، خاور شهر، خیرآباد، رودهن، صباشهر، صفادشت، قیام دشت، قلعه نو، کن، نسیم شهر، نصیر شهر، واوان، وحیدیه، رودبار قصران، پردیس، فشم و شریف آباد نیز راهپیمایی های مشابهی برگزار شد و مردم مومن این مناطق در پاسخ به آشوب‌های کور چند شب گذشته، همچون سیلی خروشان برای خلق تابلوی زیبای همدلی، عزت و وحدت ملی در مسیر حفظ نظام و انقلاب و حمایت از ولایت به صحنه آمدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید