دروازه بان استقلال یک قدم تا جاودانگی

کدخبر: ۱۹۶۷۹۰
حسین حسینی دیروز با بسته نگه داشتن دروازه استقلال رکورد طولانی‌ترین مدت گل نخوردن در لیگ برتر را با 788 دقیقه به نام خود ثبت کرد.
دروازه بان استقلال یک قدم تا جاودانگی

این رکورد 12 روز پیش توسط علیرضا بیرانوند جابجا شده بود اما حسینی اجازه نداد تا بیرانوند مدت زیادی صاحب این رکورد بماند. حالا اما دروازه‌بان جوان استقلال این فرصت را دارد که رکورد گل نخوردن در تمام تاریخ فوتبال ایران را هم بشکند.

در حال حاضر رکورد تاریخی حفظ دروازه در فوتبال ایران به بهرام مودت متعلق است که در سال 1354 به مدت 844 دقیقه دروازه تیم خود یعنی پرسپولیس را بسته نگه داشت. بعد از او ناصر حجازی است که در همین سال به مدت 837 دقیقه گل نخورد. احمدرضا عابدزاده هم در سال 74 با پیراهن پرسپولیس 802 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و حسین حسینی با کلین‎شیت در بازی امروز 788 دقیقه است که گل نخورده و در رده چهارم این جدول قرار دارد. او اگر در بازی بعدی استقلال در برابر سایپا 57 دقیقه مقاومت کند، رکورد گل نخوردن در تمام تاریخ فوتبال ایران را از آن خود خواهد کرد. با توجه به عملکرد عالی او و خط دفاع استقلال، احتمال رخ دادن این اتفاق و رکوردشکنی تاریخی حسینی اصلا کم نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید