مأموریت هیأتی از وزرای سوری برای بررسی اوضاع معیشتی در حلب

کدخبر: ۱۹۶۸۴۶
به دستور بشار اسد رئیس جمهور سوریه هیأتی بلندپایه از وزرای این کشور به ریاست نخست وزیر برای بررسی اوضاع معیشتی و اقتصادی حلب وارد این استان شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هیأت بلندپایه ای از دولت سوریه به دستور بشار اسد رئیس جمهوری این کشور ماموریت پیدا کرد تا برای بررسی اوضاع معیشتی حلب به این استان سفر کند.

بر اساس این خبر، از دیروز هیأتی متشکل از ۱۶ وزیر به ریاست «عماد خمیس» نخست وزیر سوریه وارد استان حلب شده اند تا اوضاع معیشتی و اقتصادی این استان را مورد بررسی قرار دهند.

این هیأت وزارتی امشب اولین جلسه دولت را در استان حلب تشکیل خواهند داد و طرح های مربوط به شهر حلب را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.

در این مأموریت، وزرای سوری بازدیدهای میدانی از اوضاع شهرک صنعتی حلب در منطقه «شیخ نجار» و چند پروژه در زمینه کشاورزی و پروژه های مسکن جوانان سوری و طرح های خصوصی که مجددا فعالیت خود را در این استان از سرگرفته اند، خواهند داشت.

قرار است این هیأت همچنین دیدارهایی با گروهی از صنعتگران و تجار سوری هم داشته باشد تا اوضاع اقتصادی در استان حلب و ساز و کار بازسازی روند تولید در این استان را مورد بررسی قرار دهند.

وزرای بهداشت، مسکن، اقتصاد، تجارت خارجی، صنعت گردشگری، محیط زیست، وزیر کشور، وزیر حمایت از مصرف کنندگان و امور اجتماعی، وزیر کار و وزیر نفت و آموزش عالی بخشی از این هیأت را تشکیل می دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید