نارضایتی شفر از منتظری چشمی را به دفاع بر می گرداند؟

کدخبر: ۱۹۶۹۴۱
روزجمعه اولین حضور فیکس پژمان منتظری دراستقلال وینفرد شفر بود اما به نظر می رسد این مربی از نوع بازی این مدافع خود رضایت کافی را ندارد.
نارضایتی شفر از منتظری چشمی را به دفاع بر می گرداند؟

مدافع باتجربه آبی‌ها که دوباره به تیم ملی هم دعوت شده، روز جمعه بعد از مدت‌ها در بازی حساس مقابل تراکتورسازی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت که حاصل این حضور، یک کلین‌شیت دیگر برای استقلال بود، البته با کیفیتی متفاوت! در بازی‌های قبلی استقلال روزبه چشمی به عنوان زوج حسین حسینی در خط دفاع بازی می‎کرد. او پس از چند آزمون ناموفق و پراشتباه، به تدریج به ثبات رسید و توانست به خوبی خط دفاع استقلال را هدایت کند؛ تا جایی که آبی‌ها با حضور او و البته حسین حسین در دروازه، در 7 بازی آخر خود گلی دریافت نکرده بودند. اما 3 اخطاره شدن چشمی باعث شد تا پژمان منتظری جانشین او شود و در بازی حساس مقابل تراکتورسازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

استقلال اگرچه روز جمعه هم با زوج منتظری و حسینی در دفاع و درخشش چندباره حسین حسینی در دروازه، کلین‌شیت کرد اما فرصت‎هایی که به تیم حریف داد بیشتر از همه بازی‎های اخیر بود. در واقع اگر چند واکنش حیرت‌‎انگیز حسینی و البته خوش‎شانسی و کمک تیرک دروازه نبود، در این بازی هم استقلال گل می‌خورد و هم رکورد رویایی حسینی از دست می‎رفت اما آبی‎ها به هر زحمتی بود توانستند دروازه‎شان را بسته نگه دارند و یک امتیاز از میزبان خود بگیرند.

وینفرد شفر در کنفرانس خبری خود بعد از بازی، از نمایش پژمان منتظری اظهار رضایت کرد البته به یکی دو اشتباه هم از سوی او اشاره کرد که به گفته شفر، برای بازیکنی که بعد از مدت‎ها در ترکیب اصلی قرار گرفته طبیعی بود اما به نظر می‌رسد پژمان در اولین بازی خود از سرمربی آلمانی استقلال نمره قبولی نگرفته است.

با نمایش پژمان مقابل تراکتورسازی، احتمال بازگشت او به نیمکت و حضور دوباره روزبه چشمی در ترکیب اصلی استقلال وجود دارد. چشمی در هفته‌های اخیر بهتر از همیشه در خط دفاع بازی می‎کرد و البته با حسینی به هماهنگی کامل رسیده بود و زوجی کامل و کم‌نقص در خط دفاع استقلال به وجود آورده بود. دست زدن به این ترکیب طلایی در شرایط فعلی کار درستی به نظر نمی‌رسد و ایجاد یک زوج جدید و هماهنگ کردن آنها با هم در این مقطع از فصل، زمان‌بر است و باعث از دست رفتن امتیازات زیادی در بازی‌های بعدی خواهد شد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در بازی با سایپا دوباره حسینی و چشمی در خط دفاع استقلال قرار بگیرند و منتظری به نیمکت ذخیره‌ها برگردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید