تیر خلاص «آتش و خشم» به ترامپ و کاهش محبوبیت وی

کدخبر: ۱۹۷۳۶۴
یک رسانه آمریکایی با اشاره به کاهش محبوبیت «ترامپ» در آمریکا، انتشار کتاب آتش و خشم را دلیل این وضعیت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، انتشار کتاب «آتش و خشم» موجب ادامه روند کاهش محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شده است.

جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ که امروز سه شنبه منتشر شده نشان می دهد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ درهفته نخست ۲۰۱۸ میلادی به ۳۷ درصد رسیده است.

آخرین میزان محبوبیت دونالد ترامپ که درمورخ ۳۱دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۰ دی ماه به عمل آمده بود از سوی موسسه گالوپ ۳۹ درصد اعلام شد. میزان عدم محبوبیت ترامپ نیز از ۵۵ درصد در ۳۱دسامبر ۲۰۱۷ به ۵۸ درصد در هفتم ژانویه رسیده است.

در پی انتشار کتاب آتش و خشم در کاخ سفید، وکلای حقوقی دونالد ترامپ تلاش زیادی برای توقف توزیع آن کردند. مایکل وولف نویسنده این کتاب که برای نوشتن آن با ۲۰۰ نفر از جمله نزدیکان دونالد ترامپ همچون «استیو بانون» استراتژیست وی مصاحبه کرده است، گفت دونالد ترامپ دارای رفتاری بچگانه است.

وولف همچنین در روزهای اخیر در مصاحبه با ویژه برنامه «میت د پرس» (Meet the Press) گفته بود: درباره رفتار دونالد ترامپ، ما هنوز در سطح متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا قرار نگرفته ایم اما هنوز شاهد این وضعیت در کاخ سفید هستیم و این یک وضعیت هشدار است.

متمم بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا درباره جانشینی شخص رئیس جمهوری آمریکا بوده و آن زمانی است که رفتار و وضعیت ذهنی وی زیر سوال قرار می گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید