تصمیم فوتبالی قطری ها مخالف انتخاب ایرانی ها

کدخبر: ۱۹۷۵۴۷
در حالی که فوتبال ایران پذیرفت مقابل تیم های عربستانی و اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف بازی کند اما کشور قطر مخالفت خود با حضور در کشور ثالت را اعلام کرد.
تصمیم فوتبالی قطری ها مخالف انتخاب ایرانی ها

فدراسیون فوتبال قطر تاکید کرد که در لیگ قهرمانان آسیا تنها در خاک خود از تیم های عربستانی واماراتی پذیرایی می کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الکاس، با وجود این که دو کشور امارات و عربستان تاکید کردند که حاضر نیستند در لیگ قهرمانان آسیا در خانه قطر و برابر نماینده های این کشور به میدان روند اما فدراسیون فوتبال قطر تاکید کرد که تنها در خاک خود از نماینده های دیگر کشورها پذیرایی خواهد کرد.

محمد الانصاری، دبیر کل فدراسیون فوتبال قطر، گفت‌:  ما اصلا حاضر نیستیم که در کشور ثالث به مصاف حریفان خود برویم. بارها اعلام کرده‌ایم  که قطر نمی‌خواهد  ورزش را با سیاست قاطی کند. ما آماده میزبانی از هر تیمی هستیم و در کشور ما نهایت امنیت و آرامش وجود دارد.

این اصرار فدراسیون  فوتبال  قطر بر موضع گیری قبلی خود در حالی است که ظاهرا فدراسیون فوتبال ایران این بار هم برابر خواست سعودی‌ها کوتاه آمده و تیم های ایرانی به دنبال معرفی کردن کشور ثالث برای میزبانی برابر تیم های عربستانی هستند تا جایی که استقلال کشور ترکمنستان را برای میزبانی از الهلال انتخاب کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید