درباره رکورد حسینی؛ لیاقت و خوش‎شانسی

کدخبر: ۱۹۷۶۵۶
بالاخره دقایق پرالتهاب اوایل نیمه دوم برای سیدحسین حسینی سپری شد و این دروازه‌بان با گل نخوردن تا دقیقه 57 بازی با سایپا رکورددار طولانی ترین دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران شد. او پس از گلی که خورد بالاخره توانست به رکورد 872 دقیقه کلین شیت برسد.
درباره رکورد حسینی؛ لیاقت و خوش‎شانسی

حسینی البته کاملا سزاوار چنین موفقیتی بود و در ثبت این رکورد همه تلاشش را انجام داد اما گل نخوردن او در بازی دیروز با چاشنی خوش‌شانسی و وقت‌کشی رخ داد. مهاجمان سایپا در اواخر نیمه اول یکی دو بار می‌توانستند دروازه او را باز کنند و مانع رکوردشکنی تاریخی او شوند اما حسینی خوش‌شانس بود که در این صحنه‌ها گل نخورد. البته کلیدی‌ترین و دراماتیک‌ترین صحنه بازی در دقیقه 53 بود که منجر به ثبت رکورد برای حسینی شد. در این دقیقه ضربه کاشته مهدی ترابی به تیر دروازه استقلال خورد و بعد از بازگشت به زمین به صورت حسینی برخورد کرد و با خوش‌شانسی محض او به بیرون رفت. اگر این توپ گل می‌شد، حسینی با یک گل به خودی ناباورانه و 4 دقیقه قبل از رسیدن به لحظه موعود مانع رکوردشکنی خود می‌شد اما تقدیر برای او به شکل دیگری رقم خورد. حسینی بعد از این صحنه مصدوم شد و خونریزی بینی‌اش باعث توقف چنددقیقه‌ای بازی شد. در نهایت او وقتی به بازی برگشت که دقیقه 57 بازی هم سپری شده و این رکورد تاریخی به نامش ثبت شده بود. چند دقیقه بعد باز هم تیر دروازه مانع باز شدن دروازه او شد اما لحظاتی بعد از این صحنه، حسینی دوباره با رشادت یک موقعیت تک به تک را از مهاجمان سایپا گرفت تا مهر تاییدی بر لیاقت خود برای این رکوردشکنی جاودانه بزند.

حسینی در بازی‌های قبل ثابت کرده بود که شایسته ثبت یک رکورد تاریخی است اما دیروز او در کلیدی‌ترین بازی، خوش‌شانس‌تر از همیشه و البته مثل همیشه آماده بود و چند بار دروازه تیمش را نجات داد. خوش‌شانسی امروز او، پاداش سختکوشی و تلاش ستودنی او در دو سال گذشته بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید