امضا خدا در آسمان ژاپن + عکس

کدخبر: ۱۹۸۹۰۲
شاهدان پدیده عجیب در آسمان متعجب و شوکه خیره شده بودند ، نقاشی هنرمندانه یا امضا خدا کدامیک بود که تصویرش مثل ویروس در فضای مجازی منتشر شد.

نمناک؛ ظاهر شدن طرحی خاص در آسمان ژاپن گروهی از مردم را وارد خیال پردازی ها کرد تا ایده پردازی هایی داشته باشند برای جلب توجه و دریافت بازدید بالا در شبکه های اجتماعی ؛ ایده هایی که عجیب ترین آنها مربوط به امضا خدا می شد.

 

 

تصاویر مربوط به پدیده عجیب که به امضا خدا در آسمان مشهور شد

شایعات و نظریه پردازی در مورد تصویری عجیب در آسمان که به نقاشی و امضا خداوند رسید

تصویری که در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید متعلق به صحنه ی عجیبی است که در آسمان "کیوشو" جنوبی ترین نقطه ژاپن ظاهر و موجب تعجب و شایعه پراکنی ها در میان مردم این کشور شد. تصویری که به سرعت مثل یک ویروس در توییتر منتشر شد و موج شایعه پراکنی ها با نظرات عجیب تر به راه انداخت . برخی از کاربران فضای مجازی این پدیده ی نه چندان عجیب را نشانه ای از پایان دنیا می دانستند و برخی دیگر معتقد بودند چیزی جز امضا و نقاشی خداوند نیست . 

به عقیده کارشناسان این صحنه می تواند اثری از راه اندازی موشک Epsilon-3 که در مرکز فضایی Uchinoura جزیره رخ داده است باشد ، برخی دیگر معتقدند تمام این تصاویر به دلیل رطوبت بالا در هوا ایجاد شده است . در هر صورت مطمئنا هر چه که هست نمی تواند امضای خدا باشد :)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید