هفته داغ و حساس در انتظار فوتبال ایران

کدخبر: ۱۹۹۶۵۱
ورزش سه: هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در حالی از روز پنجشنبه آغازخواهد شد که می توان لقب یکی از حساس ترین هفته های لیگ را به آن داد.
هفته داغ و حساس در انتظار فوتبال ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر طی روزهای پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده برگزار می شود و در هشت بازی این هفته حداقل 5 بازی حساس و سرنوشت ساز دیده می شود.

دو بازی اول هفته بیست و دوم روز پنجشنبه با انجام دو بازی گسترش فولاد- سیاه جامگان و نفت تهران-پیکان تهران برگزار می شود. این دو بازی نیز از جمله بازی های حساس است، چرا که سیاه جامگان و نفت به سه امتیاز این بازی ها برای فرار از سقوط نیاز دارند و همین بازی های پنجشنبه را حساس می کند هرچند گسترش فولاد و پیکان هم برای حفظ جایگاه مناسب در میانه های جدول به پیروزی نیاز دارند.

اما عصر جمعه می تواند برای فوتبالی ها خیلی هم دلگیر نباشد. در روز جمعه 4 مسابقه حساس برگزار می شود. پدیده و تراکتورسازی که در رده های دهم و یازدهم همسایه هستند باید با هم مسابقه بدهند. تراکتورسازی با مربی جدیدش می خواهد اولین برد را به دست آورد. اما بازی مهمتری هم در این روز هست و آن مهمتر پرسپولیس در تهران میزبان سپاهان است که بدون کرانچار پا به این مسابقه می گذارد. این بازی در هر شرایطی بازی حساس و دشواری است و از هیجان انگیزترین بازی های هفته به شمار می آید. بازی روز جمعه بازی دو تیم پارس جنوبی و سایپا هم یک بازی شش امتیازی میان تیم های بالای جدول است و برنده می تواند تاحدودی خواب سهمیه گرفتن را تعبیر شده ببیند. آخرین و مهمترین بازی روز جمعه بازی دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان است که فینال انتهاب جدول است و شش امتیازی به ارزش طلا دارد.

روز شنبه دربی خوزستان میان فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار می شود که قطعا یک بازی داغ و حساس از آب در خواهد آمد.

آخرین بازی هفته را ذوب آهن و استقلال در اصفهان برگزار می کنند. مسابقه ای حساس و جذاب میان دو تا از بهترین تیم های نیم فصل دوم لیگ برتر و البته دوئل امیر قلعه نویی و تیم سابقش که می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید