اپلیکیشن عجیب وغریب برای چت و مکالمه!

کدخبر: ۱۹۹۶۵۳
کلیک: اپلیکیشن با من بمیر فقط با باتری 5 درصد باز می‌شود، به شما این قابلیت را می‌دهد که به‌صورت اتفاقی با افراد دیگر با همین درصد باتری مکالمه کنید و با تمام شدن باتری در همان چت روم، باهم بمیرید!
اپلیکیشن عجیب وغریب برای چت و مکالمه!

امروزه همه ما به‌قدری به گوشی‌های تلفن همراه خود وابسته هستیم که حتی فکر کردن به تمام شدن باتری و غیرقابل استفاده بودن تلفن نیز برایمان وحشتناک به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که مکرراً در حال شارژ کردن گوشی‌های خود هستیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که این دستگاه های هوشمند در طول روز دوام می‌آورند.

اما تمام شدن باتری تلفن و همراه نداشتن شارژر یا یک باتری اضافه همیشه هم وحشتناک نیست و می‌تواند به یک تفریح مهیج تبدیل شود. اپلیکیشن یک‌دلاری با من بمیر (Die With Me) مختص چنین مواقعی است.

اپلیکیشن با من بمیر تنها در صورتی کار می‌کند که درصد باتری تلفن همراه شما از 5 درصد پایین‌تر باشد و این تنها چیزی است که لازم است درباره این برنامه بدانید!

die-withme

در واقع این اپلیکیشن‌ یک برنامه مکالمه و چت است که فقط زمانی که باتری کمتر از 5 درصد دارید قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید در چت روم همراه با بقیه منتظر خاموش شدن گوشی خود باشید.

این بدین معنی است که اپلیکیشن با من بمیر شما را به افراد دیگر در وضعیت مشابه شما وصل می‌کند تا زمان باقی‌مانده تا خالی شدن کامل باتری خود را با یکدیگر بگذرانید. همچنین، به این معنی است که فقط درصورتی‌که گوشی تلفن همراه شما درصد باتری 5 یا کمتر از آن را داشته باشد، قادر به استفاده از این اپلیکیشن خواهید بود و این ویژگی آن را از سایر برنامه‌های چت متمایز می‌کند و هر تجربه مکالمه شما را به یک تجربه کاملاً اتفاقی و خاص تبدیل می‌سازد.

بعضی از کاربران Reddit از خاموش شدن ناگهانی تلفن‌های همراه خود – به‌ جز آیفون – در صورتی که هنوز مقدار زیادی زمان تا خالی شدن کامل باتری وجود داشت، گلایه کردند. این گوشی‌ها احتمالاً نیاز به تعویض باتری خود دارند.

اپلیکیشن با من بمیر را می‌توانید از گوگل پلی و اپل استور به راحتی دانلود کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید