کی روش از یک اتهام مبرا شد +عکس

کدخبر: ۱۹۹۸۱۴
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تبلیغات یک بانک شرکت کرده از سوی برخی از رسانه ها متهم شده بود که این کار را بدون کسب اجازه از فدراسیون فوتبال انجام داده است.
کی روش از یک اتهام مبرا شد +عکس

در روزهای اخیر بر سر قرارداد تبلیغاتی جدید  کارلوس کی‌روش با یک بانک و حضور او در ایونت‌های تبلیغاتی این شرکت که تعدادی از آنها با بازی‌های لیگ هم همزمان شده بود ، به راه افتاده است. البته همزمانی یکی از این برنامه‌ها با روز بازی‌های لیگ هم مزید بر علت شده بود برای افزایش انتقادات. به خصوص پرسپولیسی‌ها که از دعوت نشدن علیپور به تیم ملی در شگفتی هستند، اصرار می‌کنند چرا کادر فنی تیم ملی او را نمی‌بیند. این در حالی است که کی‌روش یک هفته‌ای می‌شود که در تهران است. او جلسه ریکاوری بازیکنان تیمش را شخصا زیر نظر داشته و در اردو کنار بازیکنان بوده است. خودش مثل همیشه تمام بازی‌های هفته لیگ را در اتاق مانیتورینگ آکادمی فوتبال ملی زیر نظر گرفته است و تقریبا مثل همیشه همه چیز تحت کنترل است.

کی روش تبلیغات

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره این اتفاق گفت:«درباره این مطالبی که گفته یا نوشته شده باید بگویم تمام‌شان نادرست است. همه این اقداماتی که درباره قرارداد آقای کی‌روش گفته می‌شود با کنترل و هماهنگی فدراسیون فوتبال رخ داده و ایشان کاری را بدون هماهنگی انجام نداده‌اند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید