درخشش علیپور باعث شد جای کسی خالی نباشد!

کدخبر: ۲۰۰۲۳۴
علیپور در یک نیم فصل، انقدر گل زده که امیدوار به ثبت یک رکورد جدید در فوتبال ایران باشد.
درخشش علیپور باعث شد جای کسی خالی نباشد!

بازی رفت با سپاهان، آخرین بازی طارمی با پیراهن پرسپولیس بود و آن‌ها، حالا یک نیم فصل است بدون آقای گل سابق‌شان بازی می‌کنند. دورانی که به نظر می‌رسید برای پرسپولیس ترسناک باشد اما تیم برانکو با اقتداری بیشتر از قبل، در صدر جدول قرار گرفته و یک گلزن جدید دارد.

گل علی علیپور به سپاهان، سیزدهمین گل او پس از محرومیت مهدی طارمی بود. علیپور دقیقا در ۱۵ بازی یعنی یک نیم فصل کامل، ۱۳ گل به تیم‌های مختلف لیگ زده است. آماری که در سال‌های اخیر هیچکس در بازه‌ای مشابه نتوانسته ثبت کند. آقای گل جدید پرسپولیسی‌ها، در همین مقطع دو پاس گل هم داده تا آمارش به یک گل یا پاس گل در هر مسابقه برسد.

در شرایطی که ۸ هفته از لیگ برتر باقی مانده، علیپور با زدن ۴ گل دیگر می‌تواند بهترین آقای گل پرسپولیس در یک فصل شود و از طارمی و خلیلی، عبور کند. تعداد گلی که برای علیپور با میانگین ۰،۸۶ گل زده از زمان محرومیت طارمی، ماموریت سختی به نظر نمی‌رسد. میانگین گلزنی رضا نوروزی، بهترین آقای گل تاریخ لیگ برتر ۰،۷۰ گل در هر مسابقه بود و شاید اگر علیپور فصل را به عنوان مهاجم اول پرسپولیس شروع می‌کرد، می‌توانست رکورد او را هم پشت سر بگذارد. رکوردی که حالا رسیدن به آن سخت شده و به ۷ گل در ۸ مسابقه باقی مانده نیاز دارد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید