ارتش رژیم صهیونیستی در بازداشت عامل هلاکت یک خاخام ناکام ماند

کدخبر: ۲۰۰۴۳۷
یک جوان فلسطین شب گذشته در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید. این جوان پس از درگیری‌هایی که به دنبال عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در این شهر روی داد، زخمی و به بیمارستان انتقال داده شده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک جوان فلسطینی پس از زخمی شدن به ضرب گلوله جنگی از ناحیه سرش، به بیمارستان جنین انتقال داده شد.

این شهید "احمد سمیر ابو عبید" (۱۹ ساله) نام دارد که از اهالی محله شرقی جنین بود و در جریان درگیری‌های مثلث الشهدا در جنوب این شهر به شدت زخمی و در ادامه خبر شهادت وی منتشر شد.

حمله مجدد ارتش "اسرائیل" به جنین برای بازداشت احمد جرار

این در حالی است که نظامیان صهیونیست در عملیات گسترده شش ساعته خود برای دستگیری یک مبارز فلسطینی به نام "احمد نصر جرار" که دومین عملیات ارتش صهیونیستی در شهرک برقین طی ۲۴ ساعت گذشته بود، شکست خوردند.

صدها نظامی صهیونیستی عصر شنبه بار دیگر به شهرک برقین در غرب شهر جنین یورش بردند.

اشغالگران صهیونیست با چندین دستگاه خودروی نظامی به این شهرک حمله ور شده و آن را به محاصره خود درآوردند.

گروهی از تک تیراندازان ارتش اسرائیل در پشت بام خانه‌های فلسطینیان این شهرک مستقر شدند. این تجاوز در میان پرواز گسترده بالگردهای اسرائیلی بر فراز این منطقه صورت گرفت.

در پی این حمله فلسطینیان ساکن شهرک برقین با پرتاب سنگ به مقابله با نظامیان اسرائیلی برخاسته و با آنان درگیر شدند. ارتش اسرائیل نیز در واکنش به این مقاومت سلحشورانه به سوی فلسطینیان گلولهک‌های جنگی و صوتی شلیک کردند.

این تجاوز پس از گذشت چند ساعت از اقدام نافرجام ارتش اسرائیل در اسارت احمد جرار از مبارزان فلسطینی عضو گردان‌های شهید عزالدین قسام و تحت تعقیب سرویس‌های امنیتی اسرائیل صورت گرفت.

شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی صبح شنبه به شهرک برقین در غرب شهر جنین حمله کرده و عملیات نظامی گسترده‌ای را برای اسارت احمد جرار از اعضای گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس آغاز کردند.

نظامیان صهیونیست منزل این مبارزان قسامی را محاصره کرده و خواستار تسلیم او شدند. به گفته برخی منابع، صدای تیراندازی نیز در این محل شنیده شده و ظاهرا درگیری مسلحانه به وقوع پیوسته است.

اشغالگران صهیونیست شماری از نزدیکان و بستگان احمد نصر جرار را بازداشت کردند اما این بار هم موفق به اسارت وی نشدند.

این دومین عملیات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی برای اسارت این مبارز قسامی است که باز هم به شکست انجامید.

رژیم صهیونیستی احمد نصر جرار را مسؤول اصلی عملیات حفات گلعاد در نابلس می‌داند که طی آن یک خاخام یهودی به هلاکت رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید