کسی که ۱۱ روز خانه‌نشینی کرد و همه چیز دست خودش بود چرا «پلنگ صفتی» می کند؟

کدخبر: ۲۰۰۶۲۸
ایسنا :عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون آنکه از محمود احمدی‌نژاد نام ببرد، با دادن برخی نشانی‌ها گفت: کسی که ۱۱ روز خانه‌نشینی کرد، فکر نمی‌کند زمانی رئیس‌جمهور مملکت بوده و همه چیز در دستان خودش بوده است، پس چرا پلنگ‌صفتی می‌کند.
کسی که ۱۱ روز خانه‌نشینی کرد و همه چیز دست خودش بود چرا «پلنگ صفتی» می کند؟

محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در برنامه‌ای با عنوان «پیشرفت و عدالت در ۴۰ سالگی» که در مسجد علی ابن ابیطالب شهر بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار برای اصفهان همیشه باقی می‌ماند که اولین شهری بود که حکومت نظامی در آن برقرار شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در بخشی از صحبت هایش با اشاره به برخی سهم خواهی ها گفت: وقتی دکتر شایگان فهمید که نمی‌تواند سهم‌خواهی کند به خارج بازگشت. 

وی با بیان اینکه برخی نامه هتاکانه به رهبری می‌نویسند، گفت: این افراد تمام دردشان این است که چرا هم‌اکنون روی صندلی ریاست یا پست خاص نیستند و کسان دیگری بر روی صندلی ریاست نشسته‌اند.

صفار هرندی تصریح کرد: زمانی فردی رئیس بنیاد شهید شد و حال امروز نامه به رهبری نوشته و ادعا کرده که در زمان انتخابات که دولت اصلاحات سر کار بود باید نام بنده از صندوق بیرون می‌آمد در حالی که رفقای خود همین شخص مجری برگزاری انتخابات بوده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای رفیق انقلاب بودند و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردند، گفت: بنده با این فرد در دوران دانشجویی هم‌کلاس بوده‌ام. حال او از انقلاب سهم‌خواهی می‌کند و فکر می‌کند همه سفره برای اوست. در حالی که فکر نمی‌کند زمانی رئیس‌جمهور مملکت بوده و همه چیز در دستان خودش بوده است پس چرا پلنگ‌صفتی می‌کند. پلنگ‌صفت‌ها همه دارایی‌های خود را به باد می‌دهند چراکه نمی‌توانند ببینند کسی بالاتر از خودشان نشسته است.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: بنی‌صدر هم نادانی کرد و قدر مقام خود را که از برکت انقلاب به دست آورده بود، ندانست. 

وی گفت: این افراد که برای رهبری نامه سرگشاده می‌نویسند چه مقصودی دارند؟ اگر واقعا دلسوز هستند چرا نامه‌شان قبل از اینکه به بیت رهبری برسد سر از رسانه‌های بیگانه درمی‌آورد؟ چرا این فرد که برای رهبری نامه سرگشاده می‌نویسد دوره زعامت امام (ره) را به رخ مقام معظم رهبری می‌کشد؟ یکی از رفقای همین فرد جوابش را داد و گفت رهبری مو به مو کارهای امام (ره) را تکرار می‌کند و راه رهبری همان راه امام است.

وزیر سابق ارشاد گفت: جالب است که سودای جاه و مقام در ۸۰ سالگی هم برخی افراد را رها نمی‌کند. ای کاش این افراد از مردم کوچه و بازار درس مروت و وفاداری را فرا می‌گرفتند. 

وی با بیان اینکه رهبری در سال ۸۸ به میرحسین موسوی نصایح زیادی کرد، گفت: زمانی که فتنه ۸۸ آغاز شد مقام معظم رهبری میرحسین موسوی را فرا خواند و به او تاکید کرد که شما که از جنس انقلاب هستید این کارها از شما بعید است که اردوکشی خیابانی به راه بیندازید چراکه اگر کسانی معترض هستند باید از مجاری قانونی مانند شورای نگهبان اقدام کنند. ممکن است شما اردوکشی خیابانی به راه بیندازید اما کسان دیگری سوار کار می‌شوند و آن وقت اوضاع از دست شما خارج می‌شود. اما میرحسین موسوی گوش نکرد و مدعی بود که مردم احساس می‌کنند صدایشان شنیده نمی‌شود به همین دلیل به خیابان‌ها می‌آیند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید