بازی «برانکو» با توپ پلاستیکی ! +عکس

کدخبر: ۲۰۰۶۴۴
سرمربی کروات پرسپولیس روز متفاوتی را در برنامه کتاب باز شبکه نسیم در کنار سروش صحت تجربه کرد.
بازی «برانکو» با توپ پلاستیکی ! +عکس

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس یکشنبه شب در برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت حضور یافت و درباره موضوعات مختلف و فواید کتاب و زندگی شخصی به صحبت پرداخت. برانکو در این مصاحبه فضای شادی را تجربه کرد و شوخی های جالبی نیز با سروش صحت مجری برنامه انجام داد.

در قسمتی از برنامه کتاب باز صحت یک توپ پلاستیکی که نوستالژی همه ایرانی ها محسوب می شود را در اختیار برانکو قرار داد تا این مربی با توپ های دولایه ای که تا همین چند سال قبل اسباب بازی اول و آخر نوجوانان و جوانان ایرانی بود، آشنا شود. توپ هایی با نام انحصاری شقایق که برانکو را حسابی سر ذوق آورد.

 


سرمربی پرسپولیس وقتی این توپ را دید از سروش صحت خواست روپایی بزند و توانایی های فوتبالی اش را در برنامه به رخ بکشد که مجری کتاب باز هم این درخواست را پذیرفت. جالب اینکه برانکو به شوخی به صحت اعلام کرد اگر بتواند 5 روپایی بزند او را به عنوان جایگزین مهدی طارمی به پرسپولیس می برد و بازی اش می دهد.صحت هم توپ را برداشت و شروع به روپایی زدن کرد. 

آشنایی برانکو با نوستالژی اکثر ایرانی ها یکی از جذاب ترین بخش های برنامه دیشب بود. این توپ ها که دیگر در کمتر مغازه ای وجود دارد، همواره شادی را به ارمغان آورده و برانکو نیز با دیدن آن ها حس و حال جالبی پیدا کرد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید