نیمکت‌نشینی مسلمان برای پرسپولیس مفید بود؟

کدخبر: ۲۰۰۸۱۶
امیری و احمدزاده انقدر گل کاشتند که غیبت بهترین پاسور لیگ در بازی با سپاهان حس نشد.
نیمکت‌نشینی مسلمان برای پرسپولیس مفید بود؟

عجیب‌ترین تصمیم برانکو برای بازی با سپاهان، نیمکت‌نشین کردن محسن مسلمان بود. پروفسور، مهندس تیم‌اش را نود دقیقه کامل روی نیمکت نشاند و حتی به عنوان یار تعویضی هم از او استفاده نکرد. اتفاقی که باعث شد وظیفه بازیسازی و طراحی حملات به عهده سایر هافبک‌ها بیفتد. برانکو از محسن ربیع‌خواه که چنین انتظاری نداشت و هافبک دفاعی پرسپولیس در این مسابقه هم بیشتر پاس‌هایش رو به عقب بود. حسین ماهینی هم پاس‌های کم‌ریسک می‌داد و کمکی به بازیسازی نمی‌کرد. در نتیجه این وظیفه به دو هافبک تهاجمی یعنی وحید امیری و فرشاد احمدزاده محول شده بود. دو بازیکنی که باید از کناره‌های زمین، حملات تیم را طراحی می‌کردند و پاس کلیدی می‌فرستادند. هر دو بازیکن هم در این امر موفق بودند و چندین پاس خوب دادند. اتفاقی که باعث شد غیبت بهترین پاسور لیگ هم در این بازی به چشم نیاید. 

دقیقه ۱۰، فرشاد احمدزاده: فرشاد توپ را به عمق دفاع سپاهان فرستاد. جایی که علی علیپور هم به آن منطقه فرار کرده بود. شوت علیپور در شرایط تک به تک با عالمه برخورد کرد، سپس خود فرشاد شوت زد که باز هم دروازه‌بان سپاهان گرفت. در نهایت علیپور شوت سوم را گل کرد. این گل نتیجه همان پاس در عمق احمدزاده بود.

دقیقه ۳۲، وحید امیری: هافبک چپ پرسپولیس توپ را از جلوی محوطه خودی گرفت و تا میانه زمین با توپ حرکت کرد. زمانی که به خط مرکزی زمین رسید، پاس عمقی فرستاد که پشت مدافعان سپاهان فرود آمد. توپ به منشا رسید. پاس به قدری خوب بود و شرایط برای مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس فراهم بود که منشا تصمیم به دریبل دروازه‌بان گرفت. هر چند که تعلل کرد و عالما توپ را از زیر پای او قاپید.

دقیقه ۴۵، فرشاد احمدزاده: توپ به سمت راست خط حمله پرسپولیس برده شد. جایی که فرشاد احمدزاده حضور داشت. فرشاد بعد از دو سرتوپ، سانتر کرد. سانتری که روی سر منشا فرود آمد. ضربه سر منشا به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت هم علیپور در اقدامی عجیب، دروازه خالی را باز نکرد و شوت‌اش به اوت رفت.

دقیقه ۸۳، وحید امیری: علیپور به امیری نزدیک شده بود تا توپ را با پاس از او بگیرد. ولی وحید به پاس ساده راضی نمی‌شد. امیری صبر کرد تا علیپور از او فاصله بگیرد و به عمق بزند. در همین حین با پاسی بلند به مقصد پشت مدافعان سپاهان، توپ را برای علیپور فرستاد. توپ هم به علیپور رسید و شوت او با برخورد به بازیکن سپاهان راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۷، فرشاد احمدزاده: سانتر خط‌کشی شده احمدزاده روی سر شجاع فرود آمد و خلیل‌زاده هم با ضربه سری تماشایی، گل دوم پرسپولیس را زد.

دقیقه ۵۲، فرشاد احمدزاده: همه سپاهانی‌ها دور داور جمع شده بودند تا او را متقاعد کنند که بیرانوند روی ساسان انصاری خطای پنالتی کرده. ولی پرسپولیسی‌ها بدون توجه به حریف، بازی را سریع شروع کردند. توپ به فرشاد احمدزاده رسید. فرشاد توپ را برای منشا فرستاد و باز هم مهاجم پرسپولیس با عالمه تک به تک شد. البته این بار هم منشا بی‌دقت بود و توپ را گل نکرد.

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید