هفت رشید پور بالاخره جنجالی شد/ حمله در توییتر ، ضد حمله در اینستاگرام + عکس

کدخبر: ۲۰۰۹۶۱
خبرآنلاین: رضا رشیدپور به انتقادات تند عوامل فیلم «لاتاری»‌ پاسخ داد.
هفت رشید پور بالاخره جنجالی شد/ حمله در توییتر ، ضد حمله در اینستاگرام + عکس

حضور محمدحسین مهدویان در برنامه «هفت» با حاشیه‌های بسیاری همراه شده است و بسیاری از عوامل فیلم از جمله هادی حجازی‌فر (بازیگر)، محمود رضوی (تهیه کننده) و مهدویان (کارگردان) فیلم از لو رفتن داستان فیلم در برنامه شاکی هستند. (اینجا) و (اینجا)

رشیدپور در پاسخ به این حملات و انتقادات تند در اینستاگرام نوشت: «آقای هادی حجازی فر عزیز را هرگز ملاقات نکرده ام و افتخار دوستی نداشته ام . اما بازی های متفاوت و زیبای ایشان را تحسین کرده ام . حتی در همین برنامه دیشب . حالا ایشان من را ابله ،در قهقرا ، بی سواد و پرت خطاب کرده و از جناب مهدویان پرسیده که چرا با پشت دست به دهان من نکوبیده است. 

یک - جناب حجازی فر گرامی ، این چند کلمه شما را هرگز به دل نخواهم گرفت چون جنابعالی را برخاسته از متانت و اصالت تئاتر می دانم و کسی که چند روزی را در کنار بزرگان هنر نفس کشیده باشد محترم می شمارم حتی اگر به من فحش داده باشد.

دو - اتفاقا تمام حرف دیشب من همین بود که اگر دیگران را به کوبیدن دهان یکدیگر دعوت کنیم چه اتفاقی در جامعه خواهد افتاد .

سه - وقتی تمام داستان یک فیلم پرهیاهو از چند کلمه فراتر نمی رود و با چند اشاره کوتاه به گمان دوستان لو می رود ، به جای فحش دادن به من باید دنبال منشا این اشکال رفت.

چهار- البته برنامه دیشب در دقایقی به قهقرا رفت ، نه زمانی که فیلم را نقد می کردیم . بلکه زمانی که فردوسی بزرگ که فخر فرهنگ پارسی ست در مقابل میلیون ها بیننده فرهیخته ، فاشیست خطاب شد و شاهنامه اش را خرج شاهکار لاتاری کردند .

پنج - درشتی ز کس نشنود نرم گوی/ سخن تا توانی به آزرم گوی»

18-2-7-9155410

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید