کمک بزرگ دایی به برانکو

کدخبر: ۲۰۱۰۴۲
بعد از بازی دیروز سایپا و ذوب‌آهن، برانکو و تیمش یک قدم به رویای قهرمانی پیش از پایان سال و رکورد شکنی بزرگ در لیگ برتر نزدیک شدند.
کمک بزرگ دایی به برانکو

از عملکرد بسیار خوب برانکو و تیمش در این فصل از لیگ برتر که بگذریم یکی از دلایل اختلاف امتیاز پرسپولیس با حریفانش در صدر جدول، این بود که این تیم در راه قهرمانی هیچ حریف جدی نداشت. پارس جنوبی زودتر از حد تصور از دور رقابت خارج شد و استقلال هم با شفر نتوانست خودش را به کورس اضافه کند.

هفته گذشته و بعد از برد ذوب‌آهن مقابل استقلال اما قضیه کمی در صدر جدول جدی‌تر به نظر آمد. بعد از حضور ذوب‌آهن و قلعه‌نویی در رده دوم برای اولین بار پرسپولیس خطر را احساس کرد. ذوب‌آهنی که در نیم‌فصل دوم بسیار خوب نتیجه گرفته بود و حضور یک سرمربی که جنگ برای قهرمانی و جام‌آوردن را به خوبی بلد است کمی نگران‌کننده بود. پرسپولیس برای این که بتواند همین امسال و در هفته بیست و پنجم قهرمانی‌اش را قطعی کند باید اختلاف امتیازش را با تیم دوم به عدد ۱۶ برساند. ذوب‌آهن در صورت برد در بازی دیروز ۴۱ امتیازی می‌شد و در فاصله ۱۳ امتیازی پرسپولیس می‌ماند.

علی دایی اما کمک بزرگی به برانکو کرد و با شکست قلعه‌نویی اختلاف امتیاز را به همان عدد ۱۶ که هدف مورد نظر پرسپولیسی‌هاست رساند. در حال حاضر فولاد تنها تیمی است که در صورت پیروزی در بازی‌های عقب افتاده، می‌تواند اختلافی کمتر از ۱۶ امتیاز با پرسپولیس داشته باشد. جالب اینجاست، علی دایی در هفته بیست و پنجم با فولاد بازی می‌کند و می‌تواند با شکست رقیب دیگر پرسپولیس، نقش پررنگی در قهرمانی زودهنگام تیم سابقش داشته باشد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید