شمخانی : دوره «بزن و در رو» برای اسرائیل به پایان رسیده است

کدخبر: ۲۰۱۲۸۳
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور حضور میلیونی ملت شریف ایران را نشانه بصیرت آنان و لبیک به ندای ولایت و رهبری دانست و گفت: پیام این حضور این است که تهدیدها و تحریم ها بر این ملت اثری ندارد.
شمخانی : دوره «بزن و در رو» برای اسرائیل به پایان رسیده است

دریابان علی شمخانی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران قهرمانان با بصیرتی هستند که همیشه پا به پای این انقلاب و نظام خواهند بود.

وی افزود: مردم آشنا به ترفندها و توطئه های دشمنان بوده ودرعین حال زمان شناس هستند لذا امروز مشاهده می کنید که پیر و جوان از همه اقشار مختلف جامعه به خیابان‌ها آمدند.

شمخانی افزود: مردم آمده‌اند که بگویند هرگز از اراده و خواست خود با تهدید و تصمیم دشمنان عقب نشینی نخواهند کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در مورد تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رسمی رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام ترامپ یک خطای راهبردی بود و موجب شد که بر خلاف نظر داعش سازان و داعشی ها بار دیگر موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام شود و فرصتی ثانوی اعلام کنند.

به گفته وی این تصمیم ترامپ باعث اتحاد و همصدایی همه ادیان و پیروان آنها و مسلمانان جهان شد و همچنان تا تغییر این تصمیم ادامه خواهد داشت.

شمخانی تاکید کرد: تنها راه مقابله با زیاده خواهی های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان دائمی شان تداوم راهبرد مقاومت است.

شمخانی با مضحک خواندن اقدامات فرافکنانه رژیم صهیونیستی در خصوص نقش کشورمان در سرنگونی جنگنده متجاوز این کشور توسط ارتش سوریه افزود: اقدام قهرمانانه ارتش سوریه که با هشدار قبلی صورت گرفت، نشان داد که دوره «بزن و در رو» به پایان رسیده است و رژیم متجاوز صهیونیستی باید آماده پذیرش تبعات اقدامات تجاوز کارانه خود باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی حمایت دولت آمریکا از ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران را تداوم سیاست خصمانه و غیرقانونی این کشور بر علیه مردم ایران عنوان کرد و گفت: مردم ایران حتی اگر مطالبات و انتقاداتی هم داشته باشند، سرسختانه از استقلال و تمامیت ارضی خود در عرصه های مختلف دفاع کرده و هرگز اجازه نمی دهند بیگانگان در امر داخلی کشور دخالت کرده و برای آنها تصمیم بگیرند.

شمخانی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: توافقنامه برجام نهایی شده و تحت هیچ شرایطی قابل تجدید نظر نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: طرفین مذاکره برای حراست از اعتبار خودهیچ چاره ای جز تعهد به اجرای این سند بین المللی ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید