آقایانی که فریاد می‌زدند نه پول می‌خواهیم نه هواپیما امروز را ببینند

کدخبر: ۲۰۲۱۴۴
ماینده شهرکرد گفت: آقایانی که فریاد می‌زدند نه پول می‌خواهیم نه هواپیما و ورود هواپیما‌ها را به باد انتقاد می‌گرفتند امروز را ببینند.
آقایانی که فریاد می‌زدند نه پول می‌خواهیم نه هواپیما امروز را ببینند

اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه هواپیمای تهران - یاسوج  گفت: از صبح تا کنون که این خبر آمده، ده گونه اظهارنظر شده، یکی می‌گوید نقص فنی بوده و دیگری می‌گوید خطای انسانی بوده است.

نوریان تصریح کرد: وقایع این‌چنینی نشان می‌دهد مجلس باید بر موضوع ناوگان حمل و نقل ریلی و خطوط هوایی دقت کافی کند، وقتی موضوعی از دولت مطالبه می‌کنیم اذن به شی، اذن به لوازم شی هم است.

وی ادامه داد: آقایانی که فریاد می‌زدند نه پول می‌خواهیم نه هواپیما و ورود هواپیما‌ها را به باد انتقاد می‌گرفتند امروز ببینند در یک وضعیت نه چندان ناگوار هوایی و اقلیمی یک هواپیما سقوط می‌کند و ۱۰۰ نفر هم کشته می‌شوند. همت کنیم وضعیت حمل و نقل کشور را سر و سامان دهیم و همچنین تاخیری که در فرودگاه وجود دارد مورد اعتراض مردم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: این موضوع به وضعیت فرودگاه بر می‌گردد؛ آن وقت ما فشار می‌آوریم که اعتبار فرودگاه‌ها را کاهش دهیم. این موضوع تلخ بود، ولی عبرت و تلنگری برای ما باشد در اینگونه وقایع درست تصمیم بگیریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید