فیس بوک مسنجر مخصوص کودکان را به اندروید آورد

کدخبر: ۲۰۲۵۴۹
کلیک : مسنجر مخصوص کودکان فیس بوک به تازگی و در نهایت برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی استور قرار گرفت. پیش‌تر این مسنجر برای iOS و Amazon Fire عرضه شده بود. بزرگترین مزیت این اپلیکیشن، کنترل کامل والدین بر لیست مخاطبین و عدم توانایی کودکان برای پنهان کردن پیام‌ها است.
فیس بوک مسنجر مخصوص کودکان را به اندروید آورد

بر اساس اظهار نظر فیس بوک، ساختن حساب کاربری در Messenger Kids موجب ساخته‌شدن حساب کاربری مستقل در شبکه اجتماعی فیس بوک نخواهد شد؛ بلکه والدین و یا سرپرستان این کودکان باید با حساب کاربری شخصی خود، کودک را برای استفاده از آن حساب کاربری مخصوص خود مجاز کنند. والدین می‌توانند کاملاً بر لیست مخاطبین فرزندان خود کنترل داشته باشند. خود کودک نیز می‌تواند شخصی را بلاک کند. اگر کودک شخص خاصی را برای فرستادن پیام‌های نامربوط به فیس بوک گزارش دهد، والدین وی نیز باخبر می شوند.

مسنجر مخصوص کودکان

مسنجر مخصوص کودکان فیس بوک دارای استیکرها، GIFها و شکلک‌های متنوع و مناسبی برای گروه سنی کودکان است. علاوه بر این امکانات، بچه‌ها می‌توانند به صورت تکی و یا گروهی با دوستان خود تماس برقرار کنند و همچنین ماسک‌های جذاب و قابلیت‌های خوبی برای ویرایش و تزیین تصاویر و عکس‌ها در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

این اپلیکیشن از هم اکنون برای دستگاه‌های دارای اندروید 4.4 به بالا و البته فعلاً فقط در ایالات متحده آمریکا از پلی استور قابل نصب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید