عشق به رسانه‌های هندی در پسر ترامپ

کدخبر: ۲۰۲۶۶۰
دونالد ترامپ جونیور که پیشتر از رسانه‌های کشور خود انتقاد کرده است، به تمجید از رسانه‌های هندی پرداخت!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از بیزنس استاندارد، «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی در «اجلاس جهانی تجارت» در هند اعلام کرد که عاشق رسانه های هندی است!

وی گفت: «رسانه های هندی «میانه رو و خوب» هستند؛ اما رسانه های آمریکایی «خشونت آمیز و متجاوزانه» برخورد می کنند. حتی زمانی که رسانه های هندی خشونت آمیز رفتار می کنند باز هم می توان گفت که منصف بوده اند. شاید من نخستین انسان در تاریخ باشم که می گوید عاشق رسانه های هندی است.»

تمجید پسر ارشد ترامپ از رسانه های هندی در حالی رخ داده است که او به همراه پدرش بارها از رسانه های آمریکایی انتقاد کرده است. دونالد ترامپ جونیور پیشتر در حساب توییتر خود با انتشار یک فیلم ساختگی به شبکه خبری «سی ان ان» حمله کرد. رئیس جمهور آمریکا هم از زمان رقابتهای انتخاباتی با همه رسانه های مخالف درگیری لفظی داشته است.

دونالد ترامپ جونیور که در این اجلاس از پاسخ دادن به پرسش یکی از خبرنگاران درباره مسائل سیاسی خودداری کرد، گفت: «من برای تجارت به هند آمده ام نه مسائل سیاسی.»

او از روز سه شنبه برای یک سفر غیررسمی و تجاری به منظور ارتقاء پروژه های ساخت و ساز خانوادگی اش به هند سفر کرده و تاکنون از 4 شهر این کشور بازدید کرده است. روزنامه های هندی پیش از سفر ترامپ جونیور به هند یک صفحه کامل از روزنامه های خود را به تبلیغات برای پروژه های برج سازی وی اختصاص داده اند.

رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود خود به رقابت‌های انتخاباتی در سال 2016 متعهد شد که خود را از دنیای تجارت بیرون بکشد. در نتیجه در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، پسران وی دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ مسئولیت ریاست سازمان املاک و مستغلات ترامپ را بر عهده دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید