استقلال؛ تیم پر تناقض !

کدخبر: ۲۰۲۸۳۱
استقلال این فصل مجموعه‌ای از رکوردهای متناقض است. از بیشترین بازی بدون گل زده تا بهترین خط حمله خانگی لیگ!
استقلال؛ تیم پر تناقض !

استقلال را می‌توان یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر نامید. تیمی با آمار و رکوردهای متناقض. تیمی که هم رکورددار گل‌نزدن در لیگ برتر هم بهترین خط حمله لیگ در بازیهای خانگی است. شفر اما توانسته تمام این رکوردهای متناقض را در تیمش جمع کند.

استقلال تا این هفته از بازی‌های لیگ برتر بهترین خط حمله را در بازیهای خانگی در اختیار دارد. این تیم در این بازی‌ها ۲۱ گل زده و در صدر گلزنی خانگی قرار گرفته است. جدولی که در آن پرسپولیس با ۱۶ گل زده رتبه خوبی را به خودش اختصاص نداده است. شاگردان شفر علاوه بر این آمار خوب یک آمار بد را هم در کارنامه گلزنی‌شان ثبت کرده‌اند. آنها با ۱۱ بازی بدون گل زده از ابتدای فصل در جدول تعداد بازی‌های بدون گل‌زده هم بعد از سیاه جامگان دوم هستند. جدولی که تیم‌هایی مانند سپاهان و استقلال خوزستان انتهای جدولی را در کنار خود می‌بیند.

اما تیمی که یازده بازی را بدون گل‌زده پشت سر گذاشته است چطور توانسته خود را به بالای جدول رسانده و بهترین خط حمله بازی‌های خانگی را هم به خودش اختصاص بدهد؟ جواب این سوال را می‌توان در یک رکورد دیگر استقلالی‌ها جست و جو کرد. استقلال به همراه پرسپولیس بیشترین بازی پرگل را در این فصل رقم زده‌اند، بازی‌هایی که در آن سه گل یا بیشتر به حریف زده‌اند. استقلال و پرسپولیس با ۶ بازی سه گله و بیشتر از این حیث رکورددار لیگ برتر هستند. همین بازی‌های پرگل توانسته ضعف استقلال در گل‌زنی در یازده بازی دیگر را جبران کرده و خط حمله این تیم را در رده سوم جدولی کلی لیگ برتر و رده اول بازی‌های خانگی قرار دهد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید