تعداد تعویض های فوتبال افزایش پیدا می کند

کدخبر: ۲۰۲۹۱۴
اتحادیه فوتبال اروپا طرحی را در دست بررسی دارد که در صورت تأیید، سقف تعداد تعویض‌ها در رقابت‌های تحت مدیریت این سازمان افزایش پیدا می‌کند.
تعداد تعویض های فوتبال افزایش پیدا می کند

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به زودی قانون 4 تایی شدن تعویض‌ها در رقابت‌های این سازمان از جمله لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را تصویب خواهد کرد.

به دنبال درخواست‌های مکرر سرمربیان و انتقاد آنان از فشردگی برنامه بازی‌های‌شان و با توجه به نبود شرایط برای کم کردن فشردگی بازی‌ها، یوفا اکنون به منظور کاهش ریسک مصدومیت و حفظ سلامتی آن دسته از بازیکنانی که در طول فصل بازی‌های فراوانی انجام می‌دهند، قصد دارد تعداد تعویض‌ها را در مسابقات تحت مدیریتش افزایش دهد.

اعضای کمیته اجرایی یوفا در نشست‌‌های پیشین خود با بررسی نتایج مطالعات صورت گرفته روی تورنمنت‌هایی مانند قهرمانی زنان زیر 19 ساله اروپای سال 2016 در آلمان و سال 2017 در گرجستان، همچنین قهرمانی زنان اروپای سال 2016 در اسلواکی و 2017 در ایرلند شمالی و رقابت‌های مردان زیر 21 سال اروپا سال 2017 در لهستان که در آنها طرح استفاده از چهارمین تعویض به صورت آزمایشی اجرا شد، اکنون تصمیم به تصویب این قانون برای تمام تونمنت‌های تحت نظارت این سازمان گرفته و این موضوع در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی اعلام می‌شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید