مدیر امور دیجیتال سازمان ترامپ رئیس ستاد انتخاباتی او برای 2020 شد

کدخبر: ۲۰۳۱۴۳
برد پارسکیل، استراتژیست سیاسی و مدیر بخش امور دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی دونالد ترامپ در جریان کمپین انتخابات سال 2016 میلادی، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سال 2020 میلادی او معرفی شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس بر اساس تحقیقاتی که انجام داده اعلام کرد، پارسکیل که به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سال 2020 میلادی ترامپ معرفی شده، روابط مالی نزدیکی با کمپانی "CloudCommerce Inc" دارد؛ کمپانی که سوابق سوال برانگیزی دارد و از جمله به روابط دیرینه با یک کلاهبردار محکوم شده است.

گروه تجاری ترامپ در سال ۲۰۱۱ پارسکیل را به عنوان متخصص رسانه‌های دیجیتال استخدام کرده بود.

وی سپس در سال ۲۰۱۵ ماموریت یافت که یک وبسایت برای معرفی ترامپ به عنوان نامزد انتخابات سال ۲۰۱۶ طراحی کند و پس از آن خیلی زود به عنوان مدیر بخش دیجیتال ستاد انتخاباتی رئیس جمهور کنونی ایالات متحده معرفی شد.

اریک ترامپ، یکی از پسران رئیس جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه انتصاب برد پارسکیل را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پدرش برای رقابت های سال ۲۰۲۰ رسما تایید کرد.

اما انتصاب یک متخصص دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی می‌تواند موضوع تحقیقات ترامپ-روسیه را دوباره پر رنگ‌تر کند؛ چرا که رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در رابطه با مداخله روسیه درانتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی در جریان تحقیقات خود بارها از تلاش روسیه برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی رای‌دهندگان آمریکایی سخن گفته و در یکی از آخرین کیفرخواست‌های ارسالی به دادگاه هم ۱۳ شهروند روسیه را رسما به تلاش سازمان یافته در این زمینه متهم کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید