کشف 40 شمش طلا از روده 7 پیرزن در فرودگاه !!

کدخبر: ۲۰۳۱۶۹
چند پیرزن کره ای هنگام ورود به فرودگاه ژاپن بازداشت شدند ، خانم های 50 تا 60 ساله ای که در یک برنامه عجیب قاچاق شمش طلا شرکت داشتند.
نمناک؛ بارها مسافران زن به دلیل پنهان کردن به روش های عجیب این دسته کالاهای قاچاق در فرودگاه ها بازداشت می شوند اما متاسفانه موارد این چنینی همچنان ادامه دارد که تازه ترین آنها در یکی از فرودگاههای ژاپن و توسط چند زن مسن کره ای اتفاق افتاده است.
 
درمیان اخبار روز تیتر عجیب جلب توجه می کرد " 7 زن کره ای که با بلعیدن 40 شمش طلا در فرودگاه ژاپن دستگیر شدند !"

7 زن کره ای برای قاچاق شمش طلا 40 تکه از آنها را بلعیده بودند

قاچاق شمش طلا توسط پیرزن های کره ای نقشه ای بود که به سرانجام نرسید و توسط پلیس فرودگاه ژاپن برملا شد. نیروهای پلیس فرودگاه" چیوبو "در استان آیشی روز سه شنبه هفت تن از زنان کره ای کره جنوبی که قصد قاچاق شمش طلا داشتند را بازداشت کردند ، قاچاقی که چندان جدید نیست و سالهاست که زنان برای آن مورد استفاده قرار می گیرند.
براساس گزارشات رسمی 7 زن که بین 50 تا 60 سال سن داشتند که از کره ی جنوبی وارد ژاپن شده بودند قصد داشتند به عنوان توریست وارد این کشور شوند که در فرودگاه بازداشت شدند
شمش ها به قطعات ریزی تبدیل شده بودند تا راحت تر بلعیده شوند.
پیرزن ها پس از دستگیری مدعی شدند که برای پرداخت نکردن مالیات هنگام ورود به ژاپن، شمش های طلا را به این شیوه منتقل کرده بودند. تیم های بازرسی فرودگاه پس از عبور این زنان از گیت های بررسی، شمش ها را پیدا کرده و زنان را که در وضعیت وخیمی بودند به بیمارستان انتقال دادند. از آنجا که این قطعات در روده زنان گیر کرده بود آنها بلافاصله زیر تیغ رفتند و جراحان ژاپنی شمش های طلا را از بدن این زنان خارج کردند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید