سورپرایز واقعی برانکو برای دربی مشخص شد +عکس

کدخبر: ۲۰۳۲۰۷
پرسپولیس در روزی که خوب بازی نکرد بازنده دربی شد. شاگردان برانکو انتظارات هواداران را برآورده نکردند و مغلوب استقلالی‌ها شدند. این باخت هواداران پرسپولیس را ناراحت و دلخور کرده است چرا که به غیر از باخت به رقیب، قهرمانی پیش از سال نو را نیز از دست رفته می بینند.
سورپرایز  واقعی برانکو  برای دربی مشخص شد +عکس

برانکو قبل از این بازی به هوادارانش قول یک سورپرایز را داده بود. در ساعات قبل از برگزاری این بازی همه از این غافلگیری صحبت می کردند. وقتی بازی شروع شد و بشار رسن در گنار هافبک هایی مثل کامیابی نیا و ربیع خواه در ترکیب دیده شد خیلی ها تصور کردند که حضور بازیکن عراقی در ترکیب اصلی سورپراز برانکو بوده است.

اما تا پایان بازی هواداران پرسپولیس و بییندگان این بازی هیچ اثری از این وعده مرد کروات چیزی ندیدند.

پس از پایان مسابقه هنگامی که بازیکنان پرسپولیس از رختکن خارج و از جلوی میکسدزون عبور می‌کردند، هواداران استقلال با کنایه به آنها گفتند سورپرایز برانکو برای دربی چه بود؟

اما این سورپرایز در دقیقه 74 بازی برای بازیکنان پرسپولیس رخ داد. در این دقیقه محسن ربیع خواه بازیکن مورد اعتماد برانکو که در همه بازی ها در ترکیب اصلی حضور دارد و خیلی به ندرت تعویض می شود، از بازی بیرون رفت و احمد نورالهی جایگزین وی شد.

ربیع خواه

جالب اینکه وقتی ربیع‌خواه تعویض شد به یکباره هواداران پرسپولیس در استادیوم هورا کشیدند. دقیقا مشخص نیست برانکو از ربیع‌خواه چه دیده است که او را در ترکیب قرار می دهد.

البته در کنار بیع خواه بازیکنی مثل ماهینی نیز در حد و اندازه های ترکیب اصلی پرسپولیس نیستند و اگر برانکو می خواهد در بازی های آینده نتایج بهتری بگیرد باید در خصوص این دو بازیکن تجدید نظر کند.بعد از شکست پرسپولیس در دربی بسیاری از پیشکسوتان باشگاه از ربیع خواه و البته چینش بازیکنان توسط برانکو انتقاد کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید