فریم به فریم با چهره مظنون اشتباهات در پرسپولیس

کدخبر: ۲۰۳۲۲۷
سایت نود: تاثیرگذاری روی گل استقلال و از دست دادن بهترین موقعیت پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده را در صدر ناکامان دربی قرار داد.
فریم به فریم با چهره مظنون اشتباهات در پرسپولیس

تاثیرگذاری زیاد و اشتباهات پررنگ، کارنامه شجاع خلیل‌زاده در این فصل لیگ برتر بوده است. مدافعی که هر بازی، نقش پررنگی در اکت‌های دفاعی پرسپولیس دارد و معمولا رد پای اشتباهاتش هم روی گل‌های خورده این تیم هم دیده می‌شود. در بازی با استقلال، بیشتر از حرکات مثبت شجاع، اشتباهات او دیده شد و روی نتیجه تاثیر داشت.

بهترین موقعیت‌های استقلال در این بازی، تک به تک تیام و گل وریا غفوری بودند. دو موقعیتی که هر دو روی اشتباهات خلیل‌زاده بدست آمد. در صحنه تک به تک تیام، شجاع دوباره به تنهایی چند متر آفساید را پر کرد و بهترین موقعیت را برای گلزنی به تیام داد.

اواخر نیمه اول، شوت نه چندان محکم تیام به سمت دروازه پرسپولیس زده شد. بیرانوند برای مهار توپ دراز کشید اما شجاع، میانه ضربه را قطع کرد. البته او، توپ را دور نکرد و در همان محوطه شش قدم نگه داشت تا غفوری به راحتی گل برتری استقلال را بزند و موقعیت نه چندان خطرناک این تیم به گل تبدیل شود.

لحظاتی بعد، خلیل‌زاده بهترین موقعیت پرسپولیس در این بازی را هم از دست داد. بر عکس گل استقلال، این بار وریا غفوری با اشتباهش توپ را در محوطه شش قدم برای شجاع کاشت اما ضربه محکم و بی دقت او از بالای دروازه بیرون رفت تا او در نیمه اول، ناکام‌ترین بازیکن میدان باشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید