واکنش برانکو به حرف‌های مسلمان بعد از دربی

کدخبر: ۲۰۳۲۵۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت های محسن مسلمان بعد از باخت در دربی واکنش نشان داد.
واکنش برانکو به حرف‌های مسلمان بعد از دربی

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیمش، گفت‌: من بیشتر از هر چیز به خاطر هواداران ناراحت هستم، چرا که همه تلاش ما به خاطر آنها است. متاسفم که نتوانستیم دل آنها را شاد کنیم. بازی را باختیم به خاطر این که خوب نبودیم. مخصوصا در نیمه اول و به خاطر یکسری اشتباه‌ها که حریف به خوبی از آنها استفاده کرد. من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم.

او ادامه‌ داد: همین بازیکنانی که دیروز شکست خوردند در طول فصل بسیار تلاش کردند. پنج هفته‌ قبل از پایان فصل پانزده امتیاز از تیم دوم بالاتر هستیم. داربی یک بازی متفاوت است. باید این را در نظر گرفت که تیم فوتبال استقلال هم تیم بسیار خوبی است. نتیجه‌ داربی هیچ ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ‌اضافه کرد: ما در نیمه دوم بسیار بهتر عمل کردیم. به طوری که تیم حریف از ۳۵ متری دروازه‌اش نتوانست جلوتر بیاید. خودتان دیدید که داور می‌توانست دو پنالتی‌ به سود ما اعلام کند. الان نمی‌خواهم در مورد این که شجاعیان می‌توانست با خطای خشنش روی انصاری از زمین بازی اخراج شود، صحبت کنم.  البته نمی‌خواهم خودمان را به خاطر داوری توجیه کنم. ما ابتدا اشتباه‌های خودمان را آنالیز خواهیم کرد.

وی  ادامه‌ داد: ما بخش بسیار زیادی از فصل را در فرم بالایی قرار داشتیم که کار آسانی نبود. به بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان در طول فصل تبریک می گویم. هفته‌ آینده بازی مهم و سختی پیش رو داریم. علاقمند هستم که بازیکنانم هر چه‌ زودتر هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ ذهنی برای آن بازی  آماده شوند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس با ترس بازی کردند، گفت‌: موافقم. تنها انتقادی که بازیکنانم دارم همین است. عوارض این ترس همان اشتباه‌هایی بود که بسیار ساده اتفاق افتاد. اصلا نیازی به ترسیدن نیست. نیازی به از دست دادن اعتماد به نفس نیست. ما بارها به بازیکنان گفتیم که باید از جو بازی لذت ببرید. ما قهرمان هستیم و اختلاف زیادی با تیم دوم داریم. پس دلیلی برای بالا دست گرفتن تیم حریف وجود ندارد. ما به همه تیم‌ها احترام می گذاریم اما نه این که ترس داشته باشیم. بازی در نیمه اول و دوم تفاوت زیادی داشت. بازیکنان توانستند در نیمه دوم از همه لحاظ بهتر از نیمه اول بازی کنند.  من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که سردرگمی نیمه اول را ادامه‌  ندادند.

برانکو ادامه‌ داد: من با شما موافق هستم که بازیکنان ما بیش از حد حریف را جدی گرفته بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این انتقادات به نحوه چینش تیمش و استفاده از برخی از بازیکنان که باب میل هواداران نیستند، اظهار کرد: در داربی آماده ترین بازیکنان ما بازی کردند. محرمی در قطر بیمار شد و همچنان دوره نقاهت خود را می‌گذارند. ماهینی و ربیع خواه استانداردترین بازیکنان ما بودند و بارها قربانی تیم شده‌اند. رفتارهایی که علیه ربیع خواه انجام می‌دهند جوانمردانه نیست. من متوجه هستم که برخی ستاره‌ها بازیکنان مورد علاقه هواداران هستند اما این منم که هر روز با بازیکنان در زمین حضور دارم و بسیاری از جزئیات را می بینم.

برانکو ادامه‌ داد: ما با یک ترکیب کاملا با تجربه به میدان رفتیم. بازیکنانی که هم در داربی های زیاد و هم در لیگ قهرمانان آسیا تجربه بازی داشتند. آنها دومین قهرمانی متوالی خود را کسب می‌کنند. نیمه اول و نحوه بازی آنها برای من هم غافلگیر کننده بود. تعجب کردم که چرا با آرامش بیشتری بازی نمی‌کردند.

او ‌اضافه کرد: من موافق این حرف نیستم که تیم ما در نیم فصل دوم شاداب بازی نمی‌کند. من از شما خبرنگاران می پرسم که آیا می دانید استقلال در نیم فصل دوم چند امتیاز گرفته است. به شما پاسخ می‌دهم آنها با برد دیروزشان به اندازه ما در نیم فصل دوم امتیاز کسب کرده‌اند. ما بازی‌های خوبی تا به حال انجام داده‌ایم. ما در مقابل السد علی‌رغم این که باختیم بازی نسبتا خوبی را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در انتهای فصل امکان دارد تیم‌ها با افت بدنی روبرو شوند، اظهار کرد: شما دیشب دیدید که بارسلونا با لاس پالماس مساوی کرد تیمی که برای بقا مبارزه کرد.

برانکو همچنین در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که چرا از محسن مسلمان و سیامک نعمتی در ترکیب تیمش استفاده نمی‌کند، خاطر نشان کرد: من آماده‌ترین بازیکنانم را در ترکیب داربی هشتاد و ششم پایتخت قرار دادم. البته در حین بازی به خاطر موقعیتمان دو هافبک دفاعی تیممان را تغییر دادم. ما پیش‌بینی تعویض‌های دیگری را هم کرده بودیم اما به جای مسلمان اولویت را به امیری، احمدزاده و رسن دادند. هیچ مربی نمی‌تواند با بازیکن خودش لج کند.

وی ‌اضافه کرد: به نظر من مسلمان ناراحت بود که دیشب (پنجشنبه) گفت‌ من ممنوع البازی هستم. هیچ مشکلی نیست و در میکسدزون بازیکنان حق دارند که مصاحبه کنند. مسلمان بسیار غمگین بود و به همین خاطر نخواسته است که صحبتی کند. در چهره او ناراحتی ناشی از باخت در داربی را دیدم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌های خود را این گونه، ادامه‌ داد: علی‌رغم این که ما از استقلال 19 امتیاز بالا بودیم می‌دانستیم که بازی داربی برای هواداران بسیار مهم است. ما همیشه به بازیکنان می‌گویم که با قلبی داغ و ذهنی خنک به زمین بروید. ما با اشتباه‌هایمان  شرایط برد استقلال را فراهم کردیم اما باز تکرار می‌کنم  که آنها تیم بسیار خوبی هستند. غفوری، رحمتی، چشمی، حسینی، مامه و جبارف، بازیکنان بسیار خوبی هستند. ما تیمی با این بازیکنان در 45 ‌دقیقه دوم در محوطه جریمه خودشان تحت فشار گذاشت و تمرکز خودمان را نیز حفظ کردیم و اجازه ضد حمله زدن را که در آن تبحر دارند،  به آنها ندادیم. آنها ما را بردند و هر بردی هم با استحقاق است. ما باید اشتباه‌های خودمان را آنالیز کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید