پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی آمریکا

کدخبر: ۲۰۳۶۲۱
فارس:در حالی که شبکه های اجتماعی مختلفی به دلایل مختلف در آمریکا مورد توجه قرار گرفته اند، فیس بوک و یوتیوب کماکان محبوب ترین شبکه های اجتماعی در این کشور هستند.
پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی آمریکا

یافته های موسسه تحقیقاتی پیو نشان می دهد که در میان شبکه های اجتماعی مختلف موجود در آمریکا بیشترین میزان استفاده مربوط به فیس بوک و یوتیوب است.

بر اساس تحقیقات موسسه پیو 68 درصد از کل آمریکایی ها از فیس بوک استفاده می کنند و سه چهارم مردم این کشور هم به صورت روزانه از این شبکه اجتماعی بهره می گیرند. فیس بوک در میان افراد زیر 65 سال یک شبکه اجتماعی محبوب است و در تمامی نقاط آمریکا به طور گسترده کاربرد دارد.

یوتیوب که برای به اشتراک گذاری ویدئو مورد استفاده قرار می گیرد، اگر چه یک شبکه اجتماعی عادی و مشابه با دیگر شبکه های اجتماعی نیست، اما در میان 74 درصد از بزرگسالان آمریکایی طرفدار دارد. اما نکته جالب این است که این میزان استفاده در میان جوانان 18 تا 24 سال به 94 درصد افزایش پیدا می کند.

به طور کلی استفاده افراد جوان از شبکه های اجتماعی بیش از افراد مسن است و در میان افراد 18 تا 29 ساله 88 درصد از یکی از اشکال شبکه های اجتماعی بهره می گیرند.

در میان کاربران 18 تا 24 ساله شبکه اجتماعی اسنپ چت هم بسیار محبوب است، به گونه ای که 78 درصد از این جوانان در آمریکا کاربر اسنپ چت هستند. در میان کاربران 25 تا 29 ساله تنها 54 درصد از اسنپ چت استفاده می کنند که نشان می دهد اسنپ چت بیشتر در میان افراد کم سن وسال محبوب است. استفاده از توئیتر در میان بزرگسالان آمریکایی به تنها 24 درصد می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید