معاون وزیر بهداشت از پذیرش دانشجویان پزشکی و صادرات دارو به جمهوری آذربایجان خبر داد

کدخبر: ۲۰۳۸۵۵
قائم مقام و معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: مذاکرات مبسوطی در زمینه صادرات دارو به جمهوری آذربایجان و پذیرش دانشجویان رشته های پزشکی این کشور در دانشگاه های ایران داشتیم .

ایرنا؛ «ایرج حریرچی» که در راس یک هیات پزشکی امروز - چهارشنبه - وارد باکو شده است ، پس از دیدار با «السور آقایف» معاون وزیر بهداشت آذربایجان،در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: امروز در مورد تولید مشترک دارو در جمهوری آذربایجان مذاکراتی داشتیم .

وی با اشاره به همکاری های مشترک ایران و جمهوری آذربایجان ، از تشکیل کمیته مشترک بهداشت و درمان دو کشور در آینده نزدیک خبر داد .

وی افزود: با همراهی هیاتی مرکب از مسئولان وزارت بهداشت ، مسئولان دانشگاه های تبریز و ارومیه ،دانشگاه آزاد اسلامی و بخش خصوصی به باکو آمده ایم .

حریرچی هدف از این سفر را گسترش بیش از پیش روابط دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه های مختلف دارو و درمان عنوان کرد و افزود: با وزیر بهداشت و درمان و وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان ملاقات خواهیم داشت .

معاون وزیر بهداشت کشورمان تصریح کردکه در این دیدار ها در خصوص ،همکاری در زمینه تروریسم درمانی و همکاری های آموزشی و پژوهشی مشترک تبادل نظر خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید