استقلالی‌ها بدنبال ایجاد یک جهنم واقعی

کدخبر: ۲۰۳۹۲۶
اتفاقاتی که در بازی رفت العین و استقلال افتاد، هواداران استقلال را ناراحت و عصبانی کرده و آنها قصد دارند در بازی برگشت به شکلی دیگر این اتفاقات را تلافی کنند.
استقلالی‌ها بدنبال ایجاد یک جهنم واقعی

 در بازی رفت در امارات، ماموران امنیتی ورزشگاه رفتار خوبی با هواداران استقلال نداشتند و 3 لیدر این باشگاه هم توسط پس از پایان بازی توسط ماموران دستگیر شده بودند که البته امروز خبر رسید آنها آزاد شده اند. ماجرای داوری عجیب قاضی مالزیایی هم دیگر عاملی بود که باعث عصبانیت بیشتر هواداران استقلال شد.

اما حالا استقلالی‌ها برای گرفتن حق خود از تیم اماراتی دست به ایجاد کمپین‌هایی در فضای مجازی زده‌اند. در فضای مجازی حتی از هواداران شهرستانی استقلال هم خواسته شده تا دوشنبه شب به ورزشگاه آزادی بیایند. هواداران استقلال قصد دارند در بازی برگشت مقابل العین که دوشنبه آینده برگزار می‌شود ورزشگاه آزادی را پر کنند و با ایجاد جوی وحشتناک برای حریف، زمینه‌ساز پیروزی تیم‌شان شوند و انتقام اتفاقات بازی رفت را بگیرند. این کمیپن‌ها ساعت به ساعت در حال افزایش است و با استقبالی که شده، پیش‎بینی می‌شود دوشنبه شب و در اولین میزبانی واقعی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، یک بار دیگر ورزشگاه آزادی تبدیل به جهنم حریفان این تیم شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید