معرفی شوت‌زن‌ترین تیم‌های ایرانی در آسیا +جدول

کدخبر: ۲۰۳۹۶۵
سایت نود: پرسپولیس نشان داد فرصت‌طلب‌تر از دیگر تیم‌های ایرانی است و بهتر از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. هنری که تراکتورسازی هیچ بهره‌ای از آن نبرده و اگرچه بیشتر از پرسپولیس به سمت دروازه حریفان شوت زده اما همچنان در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا گلی به نام بازیکنان‌اش ثبت نشده است.
معرفی شوت‌زن‌ترین تیم‌های ایرانی در آسیا +جدول

در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقایسه بین تیم‌های ایرانی نشان می‌دهد مهاجمان پرسپولیس به نسبت ۳ تیم ایرانی دیگر دقیق‌تر بوده‌اند و نرخ تبدیل شوت به گل در این تیم وضع به نسبت مناسبی دارد. از طرف دیگر اما این ذوب‌آهن است که بین تیم‌های ایرانی بیشترین شوت به سمت دروازه حریفان را داشته است.

۶ شوت از ۳۲ شوت پرسپولیسی‌ها به گل تبدیل شده که این بهترین آمار در بین تیم‌های ایرانی است. قرمزها ۱۸ شوت در چارچوب داشته‌اند. بعد از پرسپولیس برانکو، استقلال شفر قرار دارد که ۵ گل از ۳۰ شوت به دست آورده است. استقلال ۱۳ شوت در چارچوب طی ۳ بازی ابتدایی داشت. ذوب‌آهن با امیر قلعه‌نویی هم با ثبت ۵ گل از ۳۴ شوت در رده بعدی دقت شوت قرار دارد اما بیشترین شوت را در بین تیم‌های ایرانی زده است. ذوب در این ۳ بازی ۱۵ شوت در چارچوب داشته است. تراکتورسازی هم با وجود ۳۳ شوتی که زده و ۱۴ شوت در چارچوب‌اش هنوز دروازه حریفان را باز نکرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید