ترامپ: بوش پای ما را به خاورمیانه باز کرد

کدخبر: ۲۰۴۱۳۰
دونالد ترامپ در جمع هواداران خود در پنسیلوانیا بار دیگر از سیاست‌های جرج بوش، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که برای جلب حمایت عمومی از «ریک ساکونی» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات حساس مجلس نمایندگان آمریکا به پنسیلوانیا سفر کرده است، بار دیگر از سیاست روسای جمهور قبلی آمریکا انتقاد کرد.

وی که هفته گذشته نیز جرج بوش، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، را به طور غیرمستقیم "احمق" خطاب کرده بود، در سخنرانی خود در پنسیلوانیا نیز یکبار دیگر او را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «[جرج] بوش پای ما را به خاورمیانه باز کرد. ما 7 تریلیون دلار در این منطقه هدر دادیم.»

واشنگتن پر از رسانه‌های جعلی است

وی در ادامه به تعریف و تمجید از تیم خود پرداخت و با این ادعا که تیم او برای بهبود وضع مردم آمریکا خیلی تلاش می‌کند، افزود: این کار آسان نیست ولی ما سخت تلاش می‌کنیم. ما در واشنگتن دی سی با شیاطین زیادی مواجه بودیم ولی سرانجام توانستیم قدم به قدم به آنجا برسیم و آن‌ها را بیرون کنیم. آنجا پر از افراد بد است. پر از رسانه‌های جعلی است.

ترامپ در حالی که به خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌های حاضر در سالن سخنرانی اشاره می‌کرد، تکرار کرد: آنجا پر از رسانه‌های جعلی است.

بزرگترین توافقنامه جهان را با کره شمالی امضا خواهیم کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت انتظار دارد مذاکرات با کره شمالی موفقیت بزرگی در پی داشته باشد. ترامپ در جمع طرفدارانش در ایالت پنسیلوانیا گفت: معتقدم کره شمالی خواهان صلح است و زمان برقراری این صلح فرا رسیده است. ما بزرگترین توافقنامه جهان را با کره شمالی امضا خواهیم کرد.

شعار جدید ما "حفظ عظمت آمریکا" است

به گزارش سی ان بی سی، ترامپ در جمع طرفداران خود در ایالت پنسلوانیا گفت: شعار ما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا "حفظ عظمت آمریکا" است. اما تنها زمانی می‌توانیم این کار را بکنیم که افرادی انتخاب کنیم که به دنبال پشتیبانی از سیاست‌های ما هستند و برای ارزش‌های ما می‌جنگند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید