علاقه بارسا و رئال به یک حریف؛ رُم،شهر بی دفاع

کدخبر: ۲۰۴۵۹۶
ورزش سه:قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار خواهد شد.
علاقه بارسا و رئال به یک حریف؛ رُم،شهر بی دفاع

در حالی که تیم های بارسلونا، بایرن مونیخ، رئال مادرید، یوونتوس، آث رم،منچستر سیتی، لیورپول و سویا به مرحله رسیده و امروز منتظر مشخص شدن حریفان خود هستند،دو تیم بزرگ اسپانیا علاقه فراوانی برای تقابل با حریف ایتالیایی در این مرحله دارند.

رئال هفته گذشته با گذر از سد پی اس جی توانسته بود پای به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بگذارد و بارسا چهارشنبه شب توانست با شکست چلسی به این مهم دست یابد.

دیگر حضور بارسا و رئال در این مرحله از لیگ قهرمانان یک اتفاق عادی محسوب می شود. آخرین بار سال 2010 بود که رئال پس از شکست برابر لیون در یک هشتم نهایی حذف شد. امروز در نیون سوئیس، قرعه کشی یک چهارم نهایی برگزار خواهد شد و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت. در این مرحله احتمال برخورد رئال و بارسا نیز وجود دارد.

 

 

در نظرسنجی صورت گرفته توسط آاس، هواداران دو تیم قرعه مورد علاقه خود برای یک چهارم نهایی را انتخاب کرده اند. بر این اساس هواداران بارسا و رئال بیشتر دوست دارند که با آاس رم روبرو شوند. 

 

 

رئال:  45.44 درصد هواداران این باشگاه رم را ترجیح می دهند و سپس دوست دارند با بارسلونا روبرو شوند که در نوع خود جالب توجه است. در عوض رئالی ها به هیچ عنوان علاقه ای به برخورد به یوونتوس، بایرن و سپس لیورپول در این مرحله ندارند.

 

 

بارسا: 32.81 درصد هواداران بارسا رم را قرعه مناسب تری می دانند و با اختلاف اندکی یعنی 31.85، رئال را ترجیح می دهند. در سوی مقابل یوونتوس، بایرن و لیورپول حریفان مورد علاقه بارسایی ها نیستند. در واقع برای هواداران هر دو تیم، قرعه یوونتوس بدترین حالت ممکن است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید