روحانی: موضوع امهال وام به زلزله‌زدگان در دولت مطرح می‌شود

کدخبر: ۲۰۴۹۹۵
رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع امهال وام به زلزله زدگان در دولت مطرح می‌شود، گفت: رساندن راه آهن به اسلام آباد، قصر شیرین و خسروی در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌حسن روحانی عصر امروز ‌در شورای اداری استان کرمانشاه،  با ابراز خرسندی  از اینکه در این ساعات میهمان مردم دلاور کرمانشاه است، اظهار داشت: زلزله‌زدگان اگر چه مصیبت دیده اند؛ اما به مسوولان اعتماد دارند، با نشاط و امیدوارند و تلاش دولت این است که مردم هر چه سریعتر به زندگی عادی خود بازگردند.

رئیس جمهور با قدردانی از مردم و تمامی مسوولین استانی و کشوری، قوا و نیروهای مسلح و بسیج در رسیدگی به مناطق زلزله زده، احداث ساختمانهای مقاوم در برابر زلزله را امری ضروری برشمرد و تاکید کرد: تمام خانه های بازسازی شده در استان کرمانشاه، باید در تابستان تحویل مردم شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر امروز 25 طرح با اعتبار 1077 میلیارد تومان برای استان کرمانشاه مصوب شد، بیان کرد: از اعتبار سفر قبلی 91 درصد مصرف شده و 365 میلیارد تومان برای مابقی طرح ‌ها نیاز است که سازمان برنامه و بودجه باید آن را تأمین کند.

روحانی با اشاره به اینکه 1077 میلیارد تومان تخصیص یافته برای این طرح‌ها در سال‌های 97، 98 و 99 تخصیص می‌یابد، گفت: این اعتبار از اعتبار راه‌آهن و صندوق توسعه ملی مجزا است و در مجموع اعتبار تخصیصی به استان کرمانشاه تا سه سال دیگر بیشتر از 3 هزار  میلیارد تومان خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید