افشای فساد اخلاقی ترامپ رییس جمهور آمریکا

کدخبر: ۲۰۵۴۰۰
یک فیلم‌‌های مستهجن می گوید یک دهه پیش با دونالد ترامپ رابطه داشته است و از آن زمان به بعد هرگاه خواسته در این رابطه حرف بزند ازذسوی تیم ترامپ او دخترش تهدید شده اند.

او این ادعاها را در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ‎بی ‎اس آمریکا مطرح کرده است.

به گزارش بی بی سی استورمی دانیلز - ۳۹ ساله که نام واقعی اش استفانی کلیفورد است - مدعیست که در سال ۲۰۰۶ میلادی و زمانی که ترامپ با همسر فعلی اش ازدواج کرده رابطه داشته است. 

استورمی دانیلز به برنامه "۶۰ دقیقه" سی‎ بی ‌اس گفت که این میلیاردر نیویورکی و مجری وقت شوی تلویزیونی معروف کارآموز (Apprentice ) به او گفته بود که اتاق او از ملانیا جدا است.

در کتاب آتش و خشم که به تازگی منتشر شده و صد روز اول ریاست جمهوری ترامپ می بپردازد به بحران روابط ملانیا و ترامپ اشاره شده بود.

البته ترامپ که در سال ۲۰۰۵ میلادی با همسر سوم خود ملانیا ازدواج کرد، اظهارات استورمی دانیلز را یک ادعای بی اساس خوانده است.

اما استورمی دانیلز ادعا دارد که تماس‎هایش با دونالد ترامپ تا سال ۲۰۰۷ میلادی از جمله در بورلی هیلز کالیفرنیا ادامه پیدا کرد اما آن مراودات مخفیانه نبود و آقای ترامپ در حضور دیگران با وی تلفنی صحبت می‎کرد.

او گفت به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل آقای ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند.

این اولین ادعا از این دست علیه ترامپ نیست پیش از این نیز و چند روز مانده به انتخابات یک بازیگر دیگر فیلم های غیر اخلاقی،جزییات پیشنهاد بی شرمانه ترامپ را افشا کرده بود.رسانه هارسوایی اخلاقی ترامپ را یک سریال طولانی توصیف می کنند که در قسمت نامی تازه ای اکران می شود.

استورمی دانیلز گفت در سال ۲۰۱۱ میلادی می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات روایت خود را به یک نشریه بفروشد اما مایکل کوهن، وکیل آقای ترامپ، نشریه را تهدید کرد که به دادگاه شکایت خواهد کرد و مانع از انتشار مقاله شد.

او گفت که یک مرد ناشناس سپس در شهر لاس وگاس نوادا به او و دختر نوزادش نزدیک شد و گفت: "ترامپ را رها کن. داستان را فراموش کن."

 

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید