با شکست مقابل سایپا

جشن قهرمانی پرسپولیس به تعویق افتاد

کدخبر: ۲۰۵۷۶۱
تیم فوتبال پرسپولیس دومین شکست متوالی خود در لیگ برتر را مقابل سایپا متحمل شد تا برای دومین بار جشن قهرمانی‌اش به تعویق بیفتد.
جشن قهرمانی پرسپولیس به تعویق افتاد

تیم‌های پرسپولیس و سایپا از ساعت 18:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع شاگردان علی دایی به اتمام رسید.

آرمان رمضانی در دقیقه 22 و امید خالدی در دقیقه 25 گل‌های سایپا را به ثمر رساندند. علی علیپور هم در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس با یک امتیاز این دیدار می‌توانست قهرمانی خود را در لیگ شانزدهم مسجل کند و چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی بگیرد، اما با این شکست جشن قهرمانی‌اش باز هم به تعویق افتاد. شاگردان برانکو 29 روز پیش در دربی هم فرصت برپایی جشن قهرمانی داشتند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند. پرسپولیس مقابل شاگردان علی دایی دومین باخت متوالی‌اش در لیگ برتر را هم متحمل شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی (85، شایان مصلح)، سیامک نعمتی، گادوین منشا (65، محمد انصاری) و علی علیپور.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی (65، ایوب کلانتری)، علی قلی‌زاده (86، رضا جعفری)، مهرداد کفشگری (63، روزبه شاه‌علیدوست)، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و ساموئل سارفو.

اشکان خورشیدی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به سیامک نعمتی و حسین ماهینی از پرسپولیس و رضا علیاری و رضا علیاری از سایپا کارت زرد نشان داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید